کد خبر : 1731098 | 23 دی 1399 ساعت 19:16 | 98.3K بازدید | 1 دیدگاه

بشار پاس داد، شجاع گل زد!

پاسخ شجاع به انتقادات با قیچیِ تماشایی(عکس)

ملی‌پوش ایرانی الریان بازی موثری در جریان برتری تیمش مقابل قطر اس. سی داشت.

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل‌زاده پس از دو مسابقه سخت که موجب شد انتقاداتی به او وارد شود و دو بار تغییر پست در خط دفاعی تیمش از دفاع مرکزی به سمت راست و سپس چپ بدهد، امروز با یک گل زیبا پاسخ انتقادات را داد.

 

مدافع سابق پرسپولیس که دو هفته قبل یک گل به خودی زده و در دیدار اخیرشان نیز دو خطای مشکوک به پنالتی انجام داده بود، امروز در جدال با قطر اس. سی و بشار رسن هم‌تیمی سابقش خوش درخشید و پایه‌گذار برتری تیمش شد.

 

در دیدار آغازین هفته چهاردهم لیگ ستارگان قطر، تیم الریان که برای سومین بازی پیاپی شجاع خلیل‌زاده را در ترکیب و به‌عنوان مدافع چپ در اختیار داشت، از ساعت ۱۶:۴۵ امروز در ورزشگاه جاسم بن حمد در شرایطی به مصاف قطر اس. سی رفت که این تیم هم از بشار رسن در جمع نفرات اصلی‌اش بهره می‌برد.

 

بشار رسن در نیمه اول دو خلق موقعیت و یک شوت در چارچوب داشت که تبدیل به گل نشد ولی در حالی که ۴۵ دقیقه ابتدایی با تساوی صفر- صفر رو به پایان بود، دروازه قطر اس. سی روی یک اشتباه باز شد.

 

یاران خلیل‌زاده که در لحظات پایانی نیمه اول فشار بیشتری روی دروازه قطر اس. سی داشتند، در دقیقه اول وقت‌های تلف شده ر وی اشتباه مدافع حریف و ضربه هوشمندانه یوهان بولی به گل اول رسیدند تا برنده به رختکن بروند.

 

در دقیقه ۵۴ الریان صاحب یک ضربه ایستگاهی در فاصله‌ای حدودا ۳۰ متری شد که شوت عبدالعزیز حاتم پس از برخورد به مدافعان قطر اس. سی به سمت راست زمین رفت تا توپ دوم برای این تیم، گل دوم را هم توسط مدافع ایرانی‌اش به همراه داشته باشد.

 

سانتر دقیق نایف الحضرمی از جناح راست زمین و دفع توپ اشتباه توسط مدافع قطر اس. سی موجب شد تا توپ روی پای شجاع خلیل‌زاده جفت و جور شود و او بدون مکث و ضربه قیچی برگردان تماشایی که چرخش زیبایی گرفت و به تیرک عمودی دروازه اصابت کرد، گل دوم الریان را به ثمر رساند.

 

 

1562021

 

1562019

 

 

 

شجاع که چندین بار با دفع توپ‌های خود و جلوگیری از حملات قطر اس. سی اجازه ایجاد موقعیت به حریف را نمی‌داد، در دقیقه ۶۱ هم با خطایی که اوکپوتو روی او انجام داد، موجب شد تا این مهاجم نیجریه‌ای با کارت زرد جریمه شود.

 

اما بشار رسن هم در این دیدار و تقابل با هم‌تیمی سابقش بیکار نبود و در دقیقه ۷۹ با توپ‌گیری در میانه زمین و نفوذ تند و تیز تا محوطه جریمه الریان، با پاس در عرض توپ را به یوسف بلایلی رساند تا او با عبور از دروازه‌بان گل اول را بزند و اختلاف را به حداقل رساند.

 

1562022

 

در نهایت تلاش یاران بشار برای جبران نتیجه مقابل الریان ثمری نداشت تا این تیم با گلزنی شجاع خلیل‌زاده موفق به کسب پیروزی ۲ بر یک خانگی شود و با ۲۲ امتیاز موقتا به رده پنجم جدول لیگ ستارگان صعود کند؛ قطر اس. سی نیز با این باخت ۲۳ امتیازی و در جایگاه سوم ماند.

 

شجاع خلیل‌زاده پیش از این مسابقه ۵ بار در لیگ ستارگان قطر برای الریان به میدان رفته بود ولی امروز توانست نخستین گل خود را در این رقابت‌ها بزند و از سوی دیگر بشار رسن هم توانست دومین پاس گل‌اش را در دومین بازی برای قطر اس. سی بدهد.

 

1562020

دیدگاه‌ها