کد خبر : 1731099 | 23 دی 1399 ساعت 19:27 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

کاپلو و طعنه های دوباره به سرمربی اینتر

فابیو کاپلو مدعی شد اینتر با این همه بازیکن دیگر نیازی به خرید جدید در زمستان ندارد.

کاپلو و طعنه های دوباره به سرمربی اینتر

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حذف اینتر از لیگ قهرمانان بود که فابیو کاپلو به عنوان مهمان تلویزیونی مدعی شد اینتر چیزی به نام پلن بی ندارد. این اظهارنظر موجب خشم کونته شد و سرمربی اینتر نیز پاسخ کاپلو را داد. کونته اخیرا مدعی شد در فصل زمستان امکان حید جدید برای اینتر وجود ندارد و کاپلو هم از این فرصت برای طعنه زدن به کونته بهره برده است.

 

1504238

 

فابیو کاپلو گفت: "میلان یک سرمربی خوب و رهبرانی دارد که به تیم کمک می کنند. میلان همیشه موفقیت های خود را بر اساس پیشرفت بازیکنان آکادمی مانند فرانکو بارسی، پائولو مالدینی، فیلیپو گالی و الساندرو کاستاکورتا بنا نهاده است. آنها در حال حاضر بازیکنان خارجی زیادی در ترکیب دارند، اما داویده کالابریا و جیجی دوناروما از تیم جوانان راهی تیم اصلی شدند.

 

من در ابتدای فصل گفتم اینتر مدعی اول قهرمانی است و حالا نیز می توانم این حرف را تایید کنم. آنتونیو کونته هیچ دلیلی برای درخواست خرید جدید به خصوص بعد از حذف از لیگ قهرمانان ندارد. هر کسی آرزو دارد هدایت این اینتر را بر عهده داشته باشد و فکر می کنم منظور کونته نیز همین بوده است.

 

یوونتوس حتی بدون کمک کریستیانو رونالدو در حال بازگشت به مسیر درست بوده و این یعنی آنها به سطح خود باز می گردند. پنج تیم وجود دارد که برای چهار جایگاه اول مبارزه می کنند؛ اینتر، میلان، یوونتوس، آتالانتا و رم."

دیدگاه‌ها