کد خبر : 1731108 | 23 دی 1399 ساعت 19:56 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت بایرن و رئال مادرید برای خرید ستاره گلادباخ

فلورین نیوهاوس، هافبک 23 ساله گلادباخ مورد توجه تیم های بزرگی قرار گرفته است.

رقابت بایرن و رئال مادرید برای خرید ستاره گلادباخ

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته گلادباخ در دیداری عجیب و در حالیکه ابتدا دو بار دروازه خود را باز شده دیده بود، موفق شد 2-3 قدرت اول فوتبال آلمان را مغلوب کرد و فلورین نیوهاوس نقش اول را در این پیروزی ایفا کرد. جالب اینجاست نیوهاوس در دقایق ابتدایی در محوطه خودی مرتکب هند شده و یک پنالتی به بایرن هدیه داده بود، اما در ادامه او موفق شد دو بار و به زیبایی دروازه مانوئل نویر را باز کرده و پیروزی بزرگی را برای تیمش رقم بزند.

 

1562031

 

حالا و طبق ادعای اسکای اسپورتس، بایرن مونیخ برای خرید فلورین نیوهاوس، هافبک طراح و گلزن مونشن گلادباخ وارد عمل شده است. در قرارداد این بازیکن بند آزادسازی 40 میلیون یورو وجود دارد و بایرن مونیخ می تواند با پرداخت این مبلغ نیوهاوس را جذب کند. البته باشگاه آلمانی در این مسیر تنها نیست و رئال مادرید نیز شرایط این بازیکن را بسیار دقیق زیر نظر دارد.

 

البته این رقم پیش از شیوع ویروس کرونا در قرارداد فلورین نیوهاوس گنجانده شده و در حال حاضر کمتر تیمی توان پرداخت ارقام سنگین را دارد. به همین علت ممکن است در نهایت گلادباخ با رقم کمتری نیز حاضر به فروش این بازیکن بشود. در صورت جدایی کورنتین تولسیو از بایرن مونیخ، آنها فلورین نیوهاوس را به عنوان بازیکن جانشین در نظر گرفته اند. اما زین الدین زیدان نیز خواهان به خدمت گرفتن این هافبک آلمانی شده و رئال مادرید نیز احتمالا به زودی رسما برای خرید او وارد عمل خواهد شد.

دیدگاه‌ها