کد خبر : 1731114 | 23 دی 1399 ساعت 20:20 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

ورزش سه در رتبه اول رده‌بندی پایگاه‌های خبری

وبسایت ورزش سه حائز عنوان اول چهارمین رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری شد.

ورزش سه در رتبه اول رده‌بندی پایگاه‌های خبری

به گزارش خبرنگار ما ، در بیانیه‌ای که از سوی اعضای کمیته رتبه بندی پایگاه‌های خبری منتشر شده است، هفت داور شناخته شده ، وبسایتهای خبری را بر مبنای ویژگی‌های مختلف در جدولی قرار داده اند که ورزش سه در این رده بندی حائز رتبه برترین  کنار تابناک امروز ، انتخاب ، شفقنا و  عصر ایران است . 


داوران این رتبه بندی احسان اله حجتی،  یونس شکرخواه، مهری رفعتی،  بیژن مقدم، حبیبب عباسی، مسعود فاتح و  علی اصغر شفیعیان بوده‌اند.


ورزش سه تنها وبسایت برگزیده‌ایست که در محدوده تخصص ورزش فعالیت می‌کند.این وبسایت که از سال 1389 شروع به‌کار کرده همواره یکی از پربیننده‌ترین رسانه‌های برخط ایران بوده است و در حال حاضر پراقبالترین وبسایت خبری ایران است. 


رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری با حضور 707 وبسایت توسط معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد انجام  و با توجه به درخواست‌های مکرر مدیران مسئول برای شرکت در رتبه‌بندی، مهلت دریافت فایل‌های خوداظهاری طی دو مرحله تمدید شد.


خدادی  معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره رتبه‌بندی رسانه‌ها عنوان کرد: فضای رسانه‌ای ایجاد شده درباره رتبه‌بندی خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها را به فال نیک می‌گیریم. این رتبه‌بندی فرصتی برای بازخوانی و آسیب‌شناسی و افزایش مهارت در تولید محتواست و ما در معاونت بخشی از جامعه خبری هستیم نه متولی آن؛ متولی رسانه‌ها خبرنگاران هستند.

دیدگاه‌ها