کد خبر : 1731120 | 23 دی 1399 ساعت 20:47 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو: فردا آغاز یک چالش جدید برای ماست

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس معتقد است تیمش در مسابقه فردا برابر جنوا کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

پیرلو: فردا آغاز یک چالش جدید برای ماست

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس بعد از کسب چند نتیجه امیدوارکننده و رسیدن به یک ثبات خوب، فردا شب از سری مسابقات جام حذفی یا همان کوپا ایتالیا به مصاف جنوا خواهد رفت؛ یووه موفق ترین تیم این تورنمنت طی سال‌های اخیر بوده و قطعاً در فصل جاری نیز به دنبال قهرمانی در کوپا ایتالیا است.

 

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از بازی فردای تیمش مقابل جنوا گفت: " این یک مسابقه مهم برای ما محسوب می‌شود؛ آغاز یک رقابت جدید برای مان. در ابتدا مردم طوری رفتار می‌کنند که گویی کوپا ایتالیا اهمیت چندانی ندارد اما وقتی به پایان می‌رسد همه از آن لذت می برند. برای رسیدن به آن مرحله باید در مسابقه فردا پیروز شویم.

 

 

1562041

 

 

ما چند بازی جنوا را تماشا کردیم و می دانیم آنها تیمی هجومی هستند که با انرژی زیادی بازی می‌کنند. قطعاً کار بسیار دشواری مقابل آنها پیش رو خواهیم داشت. ما جنوا را به خوبی آنالیز کرده ایم و کاملاً برای این مسابقه آماده هستیم."

 

غایبان یوونتوس: "ما در حال ارزیابی هستیم که ببینیم چه کسانی آماده هستند و کدام بازیکنان نمی توانند به میدان بروند. با این حال می‌توانم تایید کنم که کیه‌لینی آماده است و جی جی بوفون نیز فردا درون دروازه خواهد ایستاد."

 

 

1562042

دیدگاه‌ها