کد خبر : 1731123 | 23 دی 1399 ساعت 21:08 | 61K بازدید | 0 دیدگاه

این هفته در لالیگا چه گذشت؛

طلسم ناکامی لیونل مسی بالاخره شکست

این هفته برخی رقابت های لالیگا تحت تاثیر شرایط خاص جوی اسپانیا بود.

طلسم ناکامی لیونل مسی بالاخره شکست

به گزارش "ورزش سه"، طوفان شدیدی این هفته سراسر اسپانیا را در نوردیده و باعث شد شرایط عجیبی در جریان برگزاری رقابت های الیگا حاصل شود. بارسلونا این هفته با برتری 0-4 مقابل گرانادا روند درخشان خود را ادامه داد و به صدر جدول نزدیک تر شد.

 

یاگو آسپاس برنده جایزه بازیکن ماه شد

 

1562045

 

جایزه بهترین بازیکن ماه دسامبر در لالیگا به یاگو آسپاس، مهاجم سلتاویگو تعلق گرفت. این مهاجم در پنج دیدار در دسامبر 4 بار گلزنی کرد و سلتا هرگز مغلوب نشد. این چهارمین بار است که آسپاس، نماد باشگاه پس از اکتبر 2016، نوامبر 2017 و آوریل 2019 ، صاحب این جایزه می شود.

 

قرارداد جدید خولن لوپتگی

 

خولن لوپتگی در سویا موفقیت های بزرگی کسب کرده است. او در اولین فصل موفق به کسب قهرمانی در لیگ اروپا و هدایت تیم اندلس دبهر مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا شد. سویا نیز تصمیم گرفت با قراردادی جدیدی که تا سال 2024 ادامه دارد، به این سرمربی اهل باسک پاداش بدهد.

 

1562046

 

تاکفوسا کوبو و تغییر تیم

 

تاکفوسا کوبو پس از گذراندن نیم فصل به صورت قرضی در ویارئال، اکنون در ادامه فصل در ختافه بازی خواهد کرد. ستاره در حال ظهور ژاپنی از سوی رئال مادرید به آزولون ها قرض داده شده و به دنبال پیشرفت در استادیوم آلفونسو پرز خواهد بود.

 

کارلس آلینا نیز به ختافه پیوست

 

ختافه در این هفته تنها کوبو را جذب نکرد و کارلس آلینا نیز در نیم فصل دوم راهی ختافه خواهد شد. بازیکن رشد کرده در آکادمی لاماسیا به طور قرضی از بارسلونا به ختافه پیوسته است.

 

به تعویق افتادن مسابقات به دلیل برف شدید

رقابت های لالیگا در آخر این هفته به طور کامل برگزار نشد و طوفان فیلومنا فوتبال اسپانیا را تحت تاثیر قرار داد. البته مدیران سازمان لیگ به شدت تلاش کردند اطمینان حاصل کنند که مسابقات ممکن برگزار شود، اما دیدار اتلتیکومادرید و بیلبائو به دلیل اختلال شرایط در فرودگاه مادرید به تعویق افتاد و بازی الچه و ختافه نیز به همین ترتیب یک روز دیرتر برگزار شد.

 

1562044

 

هت تریک یوسف النصیری

 

یوسف النصیری در فرم بسیار خوبی به سر برده و آمادگی خود آخر هفته گذشته با هت تریک خود در جریان پیروزی 3-2 سویا برابر رئال سوسیداد نشان داد. جریان این دیدار بسیار پرحادثه پیش رفت، زیرا بازیکن مراکشی در هفت دقیقه اول دو بار موفق به گزنی شده و سومین گل خود را در همان دقیقه اول نیمه دوم به ثمر برساند. این اولین هت تریک النصیری برای سویا است.

 

لیونل مسی و آنتوان گریزمان پیروزی بارسلونا برابر گرانادا را رقم زدند

 

بارسلونا حالا بعد از اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در لالیگا در رتبه سوم قرار دارد. این هفته بارسلونا موفق به کسب برتری 0-4 و خارج از خانه در مقابل گرانادا شد که لیونل مسی و آنتوان گریزمان هر کدام دو بار موفق به گلزنی شدند. یکی از گل های مسی روی ضربه آزاد در این مسابقه به ثمر رسید و این اولین گل ایستگاهی او از ژوئن سال گذشته بود.

 

1562047

 

اولین بازی اتین کاپو

 

اتین کاپو، هافبک فرانسوی جمعه شب اولین بازی خود در لالیگا سانتاندر را انجام داد و در جریان پیروزی 4-0 ویارئال در خانه سلتا نفش آفرینی کرد. این بازیکن 32 ساله از واتفورد و بعد از مصدومیت طولانی مدت ویسنته ایبورا راهی ویارئال شده و در میانه زمین عملکردی تأثیرگذار ارائه داد. تیم او نیز در 30 دقیقه ابتدایی این دیدار هر چهار گل خود را به ثمر رساند.

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3

دیدگاه‌ها