کد خبر : 1731127 | 23 دی 1399 ساعت 21:09 | 75.7K بازدید | 2 دیدگاه

یک نفر باید چه کند که به جمع بندی برکناری‌اش برسند؟

حیدری: آقای وزیر؟ لطفا رسول پناه را برکنار کنید

پیشکسوت پرسپولیس ابراز امیدواری می‌کند وزیر ورزش هرچه زودتر تکلیف هیات مدیره این باشگاه را مشخص کند.

حیدری: آقای وزیر؟ لطفا رسول پناه را برکنار کنید

به گزارش "ورزش سه"، سپهر حیدری در قامت حامی یحیی گل محمدی مدعی است که وزارت باید هر چه زودتر به ماجرای مربوط به حضور رسول پناه در این باشگاه ورود کرده و شرایط را برای هماهنگی و موفقیت تیم فراهم کند.

 

مدافع اسبق پرسپولیس در ابتدای صحبت‌هایش درباره دربی و تساوی دو تیم در این بازی گفت: بازی خوب و جذابی بود و همه از دیدن آن لذت بردند. استقلال در این بازی خیلی زود به گل رسید و پرسپولیس روی آن صحنه غافلگیر شد و اگر چند دقیقه از بازی می‌گذشت و گل نمی‌خورد دیگر استقلال به این راحتی نمی‌توانست به گل برسد. استقلال بعد از رسیدن به گل پرس سنگین از بالای زمین را در دستور کار قرار داد تا مانع بازیسازی پرسپولیس شود و با توجه به اینکه بلند کردن توپ از روی زمین در برنامه‌های سرخپوشان نیست از همین رو برای رسیدن به دروازه استقلال به مشکل خوردند.

 

وی با اشاره به تعویض محمود فکری که با انتقاداتی همراه شده گفت: استقلال بین دو نیمه یک تعویض اشباه انجام داد و آمدن دیاباته به زمین به جای احمد موسوی باعث شد فضا برای حرکت بازیکنان پرسپولیس باز شود و گل‌محمدی هم به خوبی از این ضعف استفاده کرد و دیدید که در نیمه دوم چندین و چند موقعیت روی دروازه استقلال ایجاد شد و اگر از فرصت ها استفاده می‌شد این تیم می‌توانست با اختلاف زیاد یک برد پرگل بدست بیاورد. بعد از گل دوم پرسپولیس استقلالی‌ها با ارسال توپ بلند برای دیاباته به دنبال موقعیت بودند که این موضوع باعث شد مدافعان کناری تیم برای کنترل وارد محوطه جریمه شوند و این موضوع فضا را برای مهدی قایدی در حرکت از کناره‌ها باز کرد و از همین نقطه هم به گل دوم رسیدند.

 

حیدری در مورد استفاده همزمان سه هافبک دفاعی از سوی یحیی گفت: این چینش جواب داده است که در بازی با سپاهان آزمایش شده و در بازی با استقلال مورد استفاده قرار گرفت. نوراللهی بعنوان هافبک دفاعی در این سیستم حضور ندارد و نقش مهاجم کاذب را ایفا می‌کند و دیدید که چقدر موقعیت خلق کرد و اکثر موقعیت‌ها هم با استفاده از خلاقیت فردی او صورت گرفت. به نظرم حمله به نوراللهی کار اشتباهی است و نباید او و توانایی‌هایش را زیر سوال برد.

 

وی در مورد صحبت های یحیی گل‌محمدی علیه رسول‌پناه پس از پایان بازی هم گفت: کاملاً به یحیی حق می‌دهم و هر چه بگوید واقعاً حق دارد. دیگر خسته شدیم از بس در مورد رسول پناه صحبت کردیم و هیچ اتفاقی نیفتاد. واقعاً یک نفر باید دیگر چه بلایی بر سر تیم بیاورد که او را برکنار کنند؟ شما نگاه کنید چه مهره‌هایی از پرسپولیس جدا شدند ولی هنوز این تیم مدعی اول قهرمانی است. آدم واقعاً به این نتیجه می‌رسد که حضور رسول‌پناه فقط برای یک نفر مهم است و آن شخص وزیر ورزش است که نسبت به خواسته مردم و هواداران و منافع تیم بی توجه است.

دیدگاه‌ها