کد خبر : 1731167 | 24 دی 1399 ساعت 09:11 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

پوگبا: هنوز فاصله زیادی تا ‌قهرمانی باقی مانده است

پل پوگبا، زننده گل پیروزی‌بخش یونایتد در بازی با برنلی، از تصمیمات داور و VAR راضی نبود.

پوگبا: هنوز فاصله زیادی تا ‌قهرمانی باقی مانده است

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد، معتقد است که در دیدار این تیم برابر برنلی، داور در چندین صحنه کلیدی تصمیم اشتباه گرفته است.

پوگبا گفت که قصد ندارد وارد بحث و جدل علیه VAR شود و باید خونسردی خود را راجع به این تصمیمات حفظ کند چرا که او روی چمن تصمیم گیرنده نیست.

در نیمه اول رابی بردی، مدافع برنلی، به دلیل خطا بر روی ادینسون کاوانی که در موقعیت گل قرار داشت، باید با کارت قرمز از زمین بازی اخراج می شد. داور بازی اما با اتکا به VAR به جای جریمه مدافع برنلی، خطای لوک شاو که سازنده موقعیت برای منچستریونایتد بود را در صحنه‌ی قبلی گرفت و یونایتد را به جای برنلی جریمه کرد.

 

1562113

 

دقایقی بعد توبی مگوایر موفق به گلزنی برای شیاطین سرخ شد اما این گل نیز توسط داور به دلیل اعلام خطای مگوایر روی بازیکن برنلی رد شد.

 

1562112

 

با وجود این صحنه های بحث برانگیز، یونایتد موفق شد در پایان با گل دقیقه 71 پل پوگبا، برنده از زمین خارج شده و با سه امتیاز بیشتر از لیورپول، به صدر جدول لیگ برتر صعود کند. یونایتد روز یکشنبه در دیداری سرنوشت ساز در آنفیلد به مصاف لیورپول خواهد رفت.

 

پل پوگبا راجع به تصمیمات داور در این بازی گفت: "واضح است که پذیرفتن این تصمیمات بسیار سخت است، اما باید حرفه‌ای باشیم و می دانستیم که قرار نیست با توجه به تصمیمات داور، که من با آنها موافق نبودم، بازی آسانی باشد.

اما من رییس زمین نیستم و ما باید خونسردی خودمان را حفظ می کردیم و متمرکز باقی می ماندیم و در پایان توانستیم گل بزنیم و ببریم."

 

1562116

 

پوگبا راجع به گل رد شده مگوایر نیز گفت: "قطعا گل بود. نمی دانم چه اتفاقی افتاد. گل زیبایی بود و داور تصمیم گرفت که گل را نپذیرد. تصمیم عجیبی بود اما ما نتیجه ای که می خواستیم را گرفتیم و راضی هستیم."

 

یونایتد در هفت بازی قبلی خود با تیم های صدر جدولی لیگ برتر، در پنج بازی پیروز شده و در یک بازی مساوی کرده، این نتیجه از فصل 2013 و از زمان سر الکس فرگوسن در یونایتد بی سابقه بوده است.

پوگبا اما تنها می خواهد روی بازی بعدی تمرکز کند و با آمار خوب یونایتد در بازی های اخیر از خود بیخود نشده است.

پوگبا در این رابطه افزود: " می دانستیم که بازی امروز بسیار سخت است و می خواستیم که حتما پیروز شویم. می دانستیم که بازی در خانه برنلی آسان نیست. سه امتیاز را گرفتیم و از آن بابت خوشحال هستیم، اما هنوز راه درازی در پیش است و حالا باید دوباره تمرکز کنیم تا پایان فصل.

من همیشه وقتی که می‌برم خوشحال و راضی‌ام. امروز بردیم و من خوشحالم که خوب بازی کردیم. هنوز اما راه درازی در پیش است و بازی های بزرگی پیش روی ما است. ما باید فقط روی بازی های بعدی تمرکز کنیم."

دیدگاه‌ها