کد خبر : 1731168 | 24 دی 1399 ساعت 09:20 | 6.9K بازدید | 1 دیدگاه

با اعلام دبیرکل فدراسیون فوتبال؛

شاگردان اسکوچیچ نوروز 1400 در اردوی ملی

با توجه به بازی‌های پیش‌روی تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی صعود به جام جهانی 2022 قطر، قرار است پیش از اتمام سال جاری دور جدید آماده‌سازی تیم ملی آغاز شود.

شاگردان اسکوچیچ نوروز 1400 در اردوی ملی

به گزارش "ورزش سه" ملی‌پوشان ایران که در گروه C مقدماتی جام‌جهانی 2022 قطر با 6 امتیاز کار دشواری را برای صعود به مرحله بعد دارند، باید پس از گذراندن تعطیلات و تعویق مسابقات به دلیل شرایط ویژه کرونایی، ادامه مسابقات خود را اوایل سال آینده دنبال کنند و امیدوار به آن باشند تا با کسب موفقیت و پیروزی در چهار دیدار باقیمانده بتوانند به مرحله بعد نیز صعود کنند؛ قرار است از هفته آینده دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی و دستیاران او نیز به ایران بازگردند تا با رصد دیدارهای لیگ برتری، فهرست تیم ملی را برای مسابقات پیش‌روی برگزینند.

 

مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال  در گفتگو با استودیو فوتبال در پاسخ به سوالی درباره برنامه آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران و اردوهای پیش‌روی برای مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های 2023 چین گفت: در سال آینده بحث مقدماتی جام جهانی را داریم. فکر می‌کنم اردوی تیم ملی از 27 اسفندماه شروع می‌شود؛ 5 فروردین‌ماه 1400 با تیم ملی هنگ‌کنگ در ورزشگاه آزادی بازی داریم و ششم فروردین‌ماه بلافاصله تیم ما برای دیدار با کامبوج عازم این کشور می‌شود.

 

نبی در ادامه صحبت‌های خود درباره دو دیدار حساس و پایانی ایران مقابل عراق و بحرین هم اینطور توضیح داد: تا 11 فروردین‌ماه اردوی تیم ملی را خواهیم داشت و در ادامه برای دیدار با بحرین و عراق اردوی ما از تاریخ پنج خردادماه شروع می‌شود؛ 17 خرداد با تیم ملی بحرین و 25 خردادماه با عراق در ایران بازی داریم. این چهار مسابقه برای تیم ملی خیلی حساس و حیاتی است و امیدواریم هر 12 امتیاز را کسب کنیم تا به عنوان تیم اول از گروه مان بالا بیاییم.

دیدگاه‌ها