کد خبر : 1731174 | 24 دی 1399 ساعت 09:40 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

طلایی‌پوشان به دنبال ادامه روند شکست‌ناپذیری؛

سپاهان-ذوب‌آهن؛ دربی انتقامی در فوتبال زنان

در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال زنان ایران دو تیم ریشه‌دار فوتبال اصفهان قرار است مقابل یکدیگر صف‌آرایی کنند، دیداری که می‌تواند در سرنوشت صدرنشین گروه الف نقش‌آفرینی پررنگی را داشته باشد.

سپاهان-ذوب‌آهن؛ دربی انتقامی در فوتبال زنان

به گزارش "ورزش سه" در حساس‌ترین تقابل هفته هفتم لیگ برتر فوتبال زنان، جمعه 26 دی‌ماه دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن در شهرآورد اصفهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ دیدار رفت دو تیم در شرایطی که ذوبی‌ها دو بار توانستند از حریف خود پیش بیفتند، در لحظات پایانی با برتری طلایی‌پوشان خاتمه یافت و حالا بدون‌شک بازیکنان ذوب‌آهن برای انتقام از حریف سنتی‌شان پا به میدان مسابقه می‌گذراند.

 

سوی دیگر میدان هم شاگردان امیرشقاقی که عملکردی درخشان در لیگ امسال داشته اند و در چهار مصاف اخیر خود بدون شکست ظاهر شدند تا با قاطعیت صدر جدول گروه یک را تسخیر کنند، به دنبال آن هستند تا همچنان روند شکست‌ناپذیری‌شان را ادامه دهند و بتوانند زودتر از پایان فصل، صعود خود به مرحله پلی‌آف را قطعی کنند. نتیجه این دیدار که ساعت 14 روز جمعه به میزبانی ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود، برای شهرداری بم دیگر مدعی این گروه هم حائز اهمیت است.

 

چرا که لغزش سپاهان و پیروزی احتمالی بمی‌ها می‌تواند مدافع عنوان قهرمانی را به صدر جدول بفرستد؛ دیداری که باید دید سرانجام آن چه خواهد شد و کدامیک از دو تیم می‌توانند بازی را به سود خود به پایان ببرند. طلایی‌پوشان اصفهانی مقابل رقیب دیرینه خود دبل می‌کنند یا ذوبی‌ها انتقام شکست دور رفت را از سپاهان می‌گیرند؟

دیدگاه‌ها