کد خبر : 1731185 | 24 دی 1399 ساعت 10:26 | 89.2K بازدید | 5 دیدگاه

پایان 681 دقیقه ناکامی

خط آتش پرسپولیس مسافر می‌زند(عکس)

پس از گذراندن 8 بازی در لیگ برتر بیستم سرانجام یک مهاجم در ترکیب پرسپولیس موفق شد تا برای تیمش گلزنی کند و او کسی نبود جز مهدی عبدی.

به گزارش "ورزش سه" محرومیت عیسی آل‌کثیر و عدم توانایی جذب جانشینی مطمئن برای او، باعث شده تا یحیی گل‌محمدی ارنج‌های مختلفی را برای تیمش از ابتدای لیگ بیستم امتحان کند تا شاید غیاب آل‌کثیر به چشم نیاید؛ از بازی دادن به دو مهاجم به صورت همزمان تا سیستم بدون مهاجم هدف و استفاده از هافبک‌های در پست‌های غیرتخصصی و به عنوان مهاجم کاذب.

 

اما آن‌چه واضح بود این‌که مهاجمان پرسپولیس در امر گلزنی ناکام بودند و جور آن‌ها را هافبک‌ها و حتی مدافعان این تیم از جمله سیدجلال حسینی در هفت هفته آغازین فصل کشیدند اما در دربی جبران مافات شد و سرانجام مهدی عبدی جوان توانست طلسم گل‌نزدن‌های خط آتش پرسپولیس را بشکند؛ او که در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان کره‌جنوبی موفق به گلزنی شده بود، در تقابل استقلال نیز با استفاده از نبوغ فردی و البته اشتباه فاحش دفاع آبی‌ها توپ را به تور دروازه مظاهری رساند تا طلسم‌شکنی کرده باشد.

 

 

گل عبدی پس از 681 دقیقه گل نزدن مهاجمان پرسپولیس در لیگ بیستم، به ثمر نشست؛ پس از گلزنی عبدی، او جای خود را به آرمان رمضانی داد اما مهاجم بلندقامت پرسپولیس در گلزنی همچنان ناکام بود. باید دید در دیدارهای پیش‌روی پرسپولیس تا پیش از پایان یافتن محرومیت 6 ماهه آل‌کثیر، سرخ‌پوشان توسط مهاجمان چند بار دیگر به گلزنی می‌رسند.

 

 اولین محک خط آتش پرسپولیس، تقابل با فولاد است که هفته آینده در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 

1562144

دیدگاه‌ها