کد خبر : 1731202 | 24 دی 1399 ساعت 11:13 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

زارع: جبران می‌کنیم چون می‌خواهیم مدعی باشیم

سرمربی جوان تیم ملوان پس از شکست تیمش مقابل فجرسپاسی از تلاش شاگردانش تشکر کرد و مدعی شد که آن‌ها برای بقا در کورس رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر از تلاش دست بر نخواهند داشت.

زارع: جبران می‌کنیم چون می‌خواهیم مدعی باشیم

به گزارش "ورزش سه" پس از گذراندن 8 هفته بدون شکست و کسب 15 امتیاز، شاگردان مازیار زارع در تقابل دو تیم ریشه‌دار فوتبال ایران میان ملوان و فجرسپاسی، در شیراز بازی را به فجری‌ها واگذار کردند تا در ترافیک مدعیان بالای جدولی، جایگاه دوم جدول را از دست بدهند و به رتبه ششم سقوط کنند؛ این شکست در شرایطی اتفاق افتاد که باید هفته آینده انزلی‌چی‌ها در خانه پذیرای تیم هوادار، یکی دیگر از مدعیان صعود به لیگ برتر باشند.

 

مازیار زارع سرمربی جوان تیم ملوان در واکنش به شکست تیمش مقابل فجرسپاسی شیراز گفت: من فکر می‌کنم تیم فجرسپاسی مستحق پیروزی بود و آنها در این بازی بهتر کار کردند و نتیجه زحمات‌شان را هم گرفتند؛ بچه‌های ما به جز 25 دقیقه در نیمه دوم، تمرکز لازم را نداشتند و باعث شدند تا تیم فجر برتری‌اش را به ما دیکته کند.

 

سرمربی تیم ملوان با تشکر از تلاش‌های بازیکنان تیمش اینطور صحبت‌های خود را ادامه داد: مقصر این شکست من هستم نه بازیکنان؛ باید بیشتر کار کنیم تا بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم. تلاش زیادی خواهیم کرد که در بازی‌های آینده امتیازات لازم را کسب کرده و همچنان مدعی باقی بمانیم.

دیدگاه‌ها