کد خبر : 1731204 | 24 دی 1399 ساعت 11:14 | 58K بازدید | 9 دیدگاه

نوری: خدا پدر و مادر قایدی را بیامرزد که گل زد

کار میلیچ غیر حرفه‌ای و به دور از انسانیت بود

عضو کمیته فنی استقلال می گوید که آنها قصد دخالت در کار فکری را ندارند و تنها قصد انتقال تجربیاتشان به کادرفنی را دارند.

کار میلیچ غیر حرفه‌ای و به دور از انسانیت بود

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال و عضو کمیته فنی این تیم، با حضور در برنامه سلام صبح بخیر در مورد واکنش منفی هواداران استقلال در فضای مجازی به کادرفنی این تیم گفت: تیم الآن نتایج بدی کسب نکرده است و در رده دوم جدول رده بندی است. متأسفانه عده ای از هواداران خطی برخورد می کنند و از افرادی خط می گیرند. در فضای مجازی سایت ها و گروه های زیادی وجود دارند که بعضی افراد تشکیل داده اند و از تیم انتقاد می کنند. 


او گفت: احساس می کنم این انتقادات خوب نیست. باید از فکری و کادرفنی حمایت کرد. چون هم خوب نتیجه گرفته و همه افراد روی نیمکت استقلالی هستند و در این تیم زحمت کشیده اند. ما باید به این تیم کمک کنیم. هر مربی که می آید شمشیر را از رو می بندیم. باید به این مربی زمان داد. آقای فکری با تفکرات استراماچونی در تیم جا افتاده بود. ایشان در حال تغییر سیستم و ترکیب تیمش است. باید به ایشان زمان داد تا سیستم او جا بیفتد. دو بازی قبل از دربی بچه ها خوب کار کردند ولی دربی شرایط خاصی خودش را دارد و به خوب بودن یا بد بودن نیست. برای ما فرد مهم نیست، نام استقلال مهم است.


وی در مورد بها دادن به بازیکنان جوانی نظیر عبدی و قایدی گفت: اگر ما آکادمی و پایه های خوبی داشته باشیم، این کار انجام می شود. من در جریان هستم که چند بازیکن امید به تیم بزرگسالان اضافه شده اند. ان شالله این بازیکنان جوان جایگزین بازیکنان بزرگسال شوند و نیازی نباشد که چند میلیارد تومان برای بازیکنان خارجی خرج کنیم.

 

1561748


وی گفت: قایدی قرارداد طولانی مدت با استقلال دارد. مدیران تیم، او را از بوشهر آوردند و به یکی از مهره های کلیدی تیم تبدیل شده است. خدا پدر و مادر قایدی را بیامرزد که دقیقه آخر دربی گل زد و روی خیلی از مسائل سرپوش گذاشت. این دربی یکی از بی حاشیه ترین دربی های اخیر بود که هیچ جنجالی در پی نداشت. این بازی بار فنی خاصی نداشت ولی استقلال در این بازی ترسو بازی کرد تا گل را حفظ کند اما در کل بازی خوبی بود.


نوری در مورد ترک ایران توسط میلیچ گفت: کار ایشان غیرحرفه ای بود. میلیچ با استقلال قرارداد دارد و باید به تعهدی که دارد عمل می کرد. به نظرم کار ایشان درست نبود. قرارداد او قسط بندی شده بود و باشگاه در حال پرداخت قراردادش بود. از لحاظ انسانیت و حرفه ای گری کار درستی انجام ندادند. تعجب می کنم چطور پاسپورت بازیکن در اختیار باشگاه نبوده است. میلیچ از قبل بلیط تهیه کرده بود و حتی اگر در شهرآورد بازی می کرد، باز هم ایران را ترک می کرد. مدیرعامل و هیئت مدیره باید در این خصوص به یک جمع بندی برسند که میلیچ از استقلال شکایت نکند و پرونده دیگری به پرونده های باشگاه اضافه نشود. باعث تعجبم است که میلیچ چطور توانسته ایران را ترک کند و صددرصد از قبل برنامه‌ ریزی کرده بود.

 


نوری درباره اینکه آیا جلسه ای میان اعضای کمیته فنی و فکری انجام شده است یا خیر، گفت: بحث ما بحث دخالت در کار فکری نیست ولی ما قصد داریم تجربیاتمان را به آقای فکری انتقال بدهیم. هنوز جلسه ای تشکیل نشده است. اعضای کمیته فنی همگی از اسطوره های استقلال هستند و من فکر می کنم اگر باشگاه، مدیرعامل و کادرفنی صلاح بداند در خصوص خرید بازیکن نیز می توانند تجربیاتشان را به کادرفنی انتقال بدهند.
عضو کمیته فنی استقلال درباره شایعات جدایی دیاباته گفت: دارند کاری می کنند که بازیکنان خارجی یکی یکی از ایران بروند. به نظر من بازیکن و مربی خارجی سطح فوتبال ما را بالا می برند و انگیزه بازیکنان داخلی را بالا می برند. دیاباته و میلیچ از نظر فنی و اخلاقی از بازیکنان خوب ما بودند. دیاباته از آن بازیکنانی است که با نیمکت نشینی افت می‌کند. باید به گذشته او نگاه کنیم که چقدر به استقلال کمک کرده است.

دیدگاه‌ها