کد خبر : 1731206 | 24 دی 1399 ساعت 11:20 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

مسی و گریزمان؛ موانع رفتن ممفیس دیپای به بارسلونا

با وجود علاقه رونالد کومان، مربی بارسا، به خرید ممفیس دیپای، مهاجم لیون، موانعی بر سر راه این انتقال وجود دارد.

مسی و گریزمان؛ موانع رفتن ممفیس دیپای به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، تقویت خط حمله بارسلونا از روز نخست از اولویت های رونالد کومان، سرمربی این تیم، بوده است. کومان بسیار علاقمند به خرید ممفیس دیپای، مهاجم تیم لیون فرانسه، است اما فرم فعلی لیونل مسی و آنتوان گریزمان در حال حاضر عملی کردن چنین نقشه هایی را مشکل کرده است.

 

در دو بازی گذشته بارسا برابر اتلتیک بیلبائو و گرانادا، مسی و گریزمان روی هم رفته شش گل به ثمر رساندند.

 

1562176

 

کومان بارها به اهمیت شرکت هافبک ها در حمله اشاره کرده است. در هفته های اخیر مربی بارسا شاهد بوده که پدری و فرانکی دی‌یونگ به درخواست او از هافبک ها برای گلزنی پاسخ داده اند و پای هر دو در 2021 به گل باز شد.

 

جدای از فرم خوب بارسلونا در حمله، آنها منابع مالی مورد نیاز برای حضور پرقدرت در فصل نقل و انتقالات را ندارند.

 

با وجودی که رونالد کومان شخصا درخواست خرید ممفیس دیپای را داشته، اما اعضای هیئت مدیره بارسا، اریک گارسیا، مدافع منچسترسیتی، را گزینه بهتر و اولویت بالاتری در لیست خرید می بینند.

 

1562177

 

قرارداد دیپای و گارسیا با تیم های‌شان در تابستان به پایان می رسد و بارسا می تواند با هر دو بازیکن با مبلغی پایین قرارداد ببندد، اما این تیم قصد ندارد برای خرید بازیکنانی که می تواند در تابستان بدون هزینه به نوکمپ بیاورد، ولخرجی کند.

 

فاکتور مهم دیگری که تعیین خواهد کرد آیا بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات فعال خواهد بود یا خیر، انتخابات مدیریت این تیم است که طی روزهای آینده برگزار خواهد شد. کومان برای رسیدن به بازیکنان دلخواه خود باید چشم به نتیجه انتخابات داشته باشد.

 

با قراردادی که مسی در 2017 با بارسلونا امضا کرده، برای او حقوق سالانه 100 میلیون یورویی به ارمغان آورده. اما جز این، دو پاداش 39 میلیون یورویی دیگر نیز بابت وفاداری به باشگاه و قدردانی از خدماتش در این قرارداد برای مسی در نظر گرفته شده که تاکنون تنها یکی از این پاداش ها به مسی پرداخت شده است.

39 میلیون یورو دوم در پایان فصل و با پایان یافتن قرارداد مسی و بارسا باید پرداخت شود که این نیز سنگ دیگری در راه خریدهای رویایی مربی بارسلوناست.

دیدگاه‌ها