کد خبر : 1731216 | 24 دی 1399 ساعت 12:38 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

حمایت باشگاه شهرخودرو از مهدی رحمتی

معاون اجرایی باشگاه شهرخودرو خراسان گفت: همه مدیران باشگاه از رحمتی حمایت می کنند و بارها عنوان شده است که قرارداد ما با رحمتی ٣ ساله است .

حمایت باشگاه شهرخودرو از مهدی رحمتی

به گزارش "ورزش سه"، داود سید عباسی درباره شرایط تیم شهرخودرو اظهار کرد: تیم ما نسبت به فصل های قبل تغییرات زیادی داشته است و بسیار جوان شده است و در حال حاضر نباید توقعات گذشته را از این تیم داشت.
وی ادامه داد: بازیکنان جوان تیم‌مان کم‌کم به مرز پختگی می‌رسند، هرچند ما در اوایل فصل تاوان همین جوانی تیم را دادیم و شاید هم در آینده باز هم این اتفاق رخ بدهد. با این وجود به کادر فنی تیم و شخص رحمتی ایمان داریم و از او به شکل کامل حمایت می کنیم.

 

وی افزود: هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه از نتایج رضایت کامل ندارند اما این مسئله باعث نشده تا آنها از سرمربی تیم حمایت نکنند چرا که می دانند رحمتی با تمام وجود کارش را انجام میدهد و از جانش مایه می گذارد و بارها نیز عنوان کرده اند که رحمتی تا پایان قرارداد ٣ ساله اش سرمربی شهرخودرو خواهد بود.برخی از بازیکنان تیم هم باید این مسئله را بدانند که تلاششان را بیشتر کنند و توقعات را از خودشان برآورده کنند.


سید عباسی درباره شایعاتی که در برخی رسانه ها مطرح می شود نیز گفت: برخی مواقع برخی رسانه ها که حسابشان از اهالی خبر و رسانه های پاک و زحمتکش جدا است اخباری را منتشر می کنند که فقط در توهمات نویسندگان متوهم خودشان زاییده می شود. قطعا باشگاه شهرخودرو نیز از آنها شکایت می کند تا یاد بگیرند اگر در رابطه با باشگاه شهرخودرو قصد انتشار خبر دارند، آن را با منبع منتشر کنند و شایعه پراکنی نکنند. 


وی افزود: مردم خراسان و هواداران پرشور شهرخودرو کاملا درک می کنند که شهرخودرو برنامه بلند مدت دارد تا این تیم سالها به عنوان نماینده خراسان در لیگ برتر حضور داشته باشد. حمیداوی به عنوان مالک باشگاه از جیبش هزینه می کند تا تیم شهرامام رضا(ع) با مشکلی روبرو نباشد اما برخی گویا به دنبال مسایل شخصی خودشان هستند. من با قاطعیت می گویم تیم ما در پایان فصل در جایگاه خوبی قرار می گیرد. ثبات در کادر فنی هدف اصلی مدیران باشگاه است و باید با منطق درباره نتایج حرف بزنیم.


سیدعباسی ادامه داد: فاصله امتیازات شهرخودرو خراسان با تیم های بالا نشین فاصله خیلی زیادی نیست و تنها موضوع توقعات بالایی است که از گذشته باقی مانده است. قطعا رحمتی و دستیارانش نیز تلاش می کنند تا تیم بتواند پیروز شود. هواداران شهرخودرو نیز باید هوشیار باشند و اجازه ندهند برخی مسایل این تیم را به حاشیه ببرد و باید همه در کنار هم از تیم و اعضا آن حمایت کنیم.

دیدگاه‌ها