کد خبر : 1731225 | 24 دی 1399 ساعت 13:04 | 35.6K بازدید | 2 دیدگاه

او باید از مردم مازندران عذرخواهی می‌کرد؛

انتظاری: مگر می‌شود رسول‌پناه هنوز در باشگاه باشد؟!

مهاجم سابق پرسپولیس می گوید ادامه حضور مهدی رسول پناه که پس از پایان دوران مدیریت با عنوان رئیس هیئت مدیره به کارش در باشگاه ادامه می دهد، برایش غیرقابل باور است.

انتظاری: مگر می‌شود رسول‌پناه هنوز در باشگاه باشد؟!

سهراب انتظاری مهاجم سابق سرخپوشان پایتخت که تجربه بسیار زیادی در دربی دارد و موفق به گلزنی در این مسابقه هم شده است، در خصوص نمایش پرسپولیس در دربی 94 که با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت، به خبرنگار "ورزش سه" گفت: متاسفانه پرسپولیس در دقیقه اول گل خورد و یک مقدار غیر قابل پیش بینی بود. اینگونه گل خوردن تمام برنامه های سرمربی را به هم می ریزد.  من فکر می کنم بعد از دریافت گل پرسپولیس توانست خودش را زود پیدا کند و به نظر من نیمه اول خیلی خوب بازی کرد، ولی نتوانست در نیمه اول به گل برسد؛ ولی نیمه دوم پرسپولیس بهترین بازی  امسال خودش را ارائه داد. با اینکه استادیوم تماشاچی نداشت، اما فکر می کنم تمام کسانی‌که از تلویزیون فوتبال را دیدند، شاهد یک بازی جذاب بودند. استقلال خیلی خوش شانس بود و قسر در رفت ؛ پرسپولیس می توانست حداقل با اختلاف دو گل استقلال  را شکست دهد، اما متاسفانه قانون فوتبال این است که اگر گل نزنی حتما تنبیه می شوی  و استقلال هم این کار را انجام داد و پرسپولیس را حسابی تنبیه کرد.  

 

سوال بعدی از انتظاری در مورد حواشی پس از پایان بازی و صحبت های یحیی گل‌محمدی در رابطه با رسول پناه بود و مهاجم سابق پرسپولیس در واکنش به این سوال اینطور واکنش نشان داد: من فکر می کنم به نظر خودم الان موقع این حرف ها نیست؛ ما باید  مسائل را درون خانواده خودمان حل کنیم. راجع به آقا رسول پناه اصلا صحبتی ندارم؛ چون او یک بی ادبی نسبت به ما مازندرانی ها کرده و وزارت ورزش هیچ عکس العملی نشان نداد. او باید از مردم خوب مازندران عذرخواهی می کرد اما این کار را نکرد. این آقا اصلا فوتبالی نیست. من حق را به یحیی می دهم، اما نباید نمایش خوب پرسپولیس را با این حرف ها خراب کرد. چون این تیم نیاز به آرامش دارد  و ما نباید به حاشیه ها دامن بزنیم.  

 

وی اضافه کرد: با همه این ها باید بگویم آقای رسول پناه واقعا در حد پرسپولیس نبود و نمی دانم چگونه او را آوردند؟ و اینکه الان هم دارد کار می کند، باز هم جای سوال است، اما با همه این ناراحتی ها جا دارد، به بازیکنان خسته نباشید بگویم. مگر می شود رسول پناه هنوز در باشگاه باشد؟

 

بخش بعدی صحبت های انتظاری در مورد نیمکت پرسپولیس بود و توضیح داد: دست یحیی واقعا خالی است و این به خاطر بی تدبیری مدیرعامل سابق تیم است. من می دانم که فشار روی بازیکن و مربی زیاد است؛ ما به یحیی حق می دهیم اما هواداران ما خودشان فهیم هستند و لارم نیست در مورد یکسری مسائل صحبت کرد.

او در ادامه بار دیگر به موضوع رسول پناه و ادامه حضور او به عنوان رئیس هیئت مدیره پرداخت و عنوان کرد: از مدیر عاملی آقای رسول پناه را برداشتند، ولی رفته رئیس هیات مدیره شده؛ مگر می شود؟   تا سه صبح هم یحیی حرف می زد فایده ای نداشت! باید فوتبالی ها را در راس کار بگذارند؛ واقعا غیر فوتبالی ها چه چیزی از جان فوتبال ما می خواهند؟ ما امثال علی پروین، علی دایی ، محمد دادکان و ... را داریم  و این ها باید کار را دست بگیرند. الان علی پروین چرا باید در خانه بشیند ؟ معلوم نیست آقای رسول پناه از کجا آمده؟ در کل کادرفنی و بچه ها سرشان را بالا بگیرند چون خیلی خوب کار کردند.  

 

انتظاری در پایان در خصوص بحث آرش برهانی و حمید مطهری در برنامه فوتبال برتر در خصوص داوری افزود:  ایرادی که می توان به فوتبال برتر گرفت این بود که نباید برهانی را روی خط می آوردند؛ چون چهار پنج ساعت از بازی گذشته بود و این دو از لحاظ ذهنی خسته بودند و آرامش نداشتند و ارتباط مستقیم تلفنی کار درستی نبود. این طبیعی است که هر دو آنها می خواستند از حق خود دفاع کنند. من فکر می کنم بهتر است قضاوت را به پای مردم بگذاریم و لازم نبود مربیان چیزی را توضیح دهند. آرش سابقه خوبی در فوتبال ایران دارد؛ هم از لحاظ اخلاقی خیلی خوب بود  و هم فنی و از آن طرف حمید مطهری هم جزو فوتبالیست ها و مربیان با اخلاق ما است. همه  این ها نشات گرفته از خستگی بعد بازی بود. این ها چیزی را درست نمی کند، که هیچ بلکه همه چیز را بدتر می کند . من فکر می کنم فوتبال زیبایی که انجام گرفت نیازی به این گونه صحبت ها نداشت.

دیدگاه‌ها