کد خبر : 1731233 | 24 دی 1399 ساعت 14:02 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

فابینیو: صلاح در لیورپول بسیار خوشحال است

با وجود شایعاتی راجع به پیوستن به بارسلونا و رئال مادرید، فابینیو می گوید محمد صلاح در لیورپول خوشحال است.

فابینیو: صلاح در لیورپول بسیار خوشحال است

به گزارش "ورزش سه"، فابینیو، بازیکن برزیلی لیورپول، می گوید که هم تیمی اش محمد صلاح در آنفیلد بسیار خوشحال است و قصد ترک لیورپول را ندارد.

 

پیش از این شایعاتی مبنی بر احتمال پیوستن محمد صلاح به بارسلونا و رئال مادرید به گوش رسیده بود و گفته می شد که صلاح قصد جدایی از لیورپول را دارد.

 

اما فابینیو معتقد است که این شایعات طبیعی است اما هیچ کدام تاثیری بر عملکرد این ستاره مصری نخواهد داشت.

 

1562232

 

فابینیو در مورد شایعه جدایی محمد صلاح از لیورپول،  گفت: "همیشه راجع به بازیکنان بزرگ شایعاتی هست. صلاح برای لیورپول، یکی از بزرگترین تیم های جهان بازی می کند. به نظرم طبیعی است که نامش را در کنار نام دیگر باشگاه ها، مخصوصا باشگاه هایی از دیگر لیگ ها، بیاورند.

به هر حال من می بینم که او از عملکردش در این فصل بسیار راضی و خوضحال است. انتظار او از خودش بسیار بالاست. می خواهد بهترین باشد و به تیم کمک کند و برای این منظور به سختی تلاش می کند.

 

همیشه هدف او همین بوده و هرگز این هدف تغییر نکرده. او مدام گل می زند و همه به دیدن گلزنی او عادت کرده اند. در رختکن او همیشه با همه صحبت و شوخی می کند.

 

من ندیده ام که چیزی روی او تاثیر بگذارد. در کل من اخبار را دنبال نمی کنم و راجع به شایعات مطمئن نیستم. همانطور که گفتم بازیکنان سطح بالا همیشه به باشگاه‌های بزرگ ربط داده می شوند."

دیدگاه‌ها