کد خبر : 1731241 | 24 دی 1399 ساعت 15:15 | 73.5K بازدید | 3 دیدگاه

غیبت مسی در نیمه نهایی سوپرکاپ؟

زنگ خطر در بارسلونا؛ مسی سوار اتوبوس نشد

احتمال حضور لیونل مسی یا غیبت او در بازی نیمه نهایی سوپرکاپ برابر سوسیداد به سوژه رسانه های اسپانیا تبدیل شده است. او امروز در اتوبوس حامل بازیکنان برای رفتن به تمرین صبح نبود.

زنگ خطر در بارسلونا؛ مسی سوار اتوبوس نشد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب دیدار نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا را برابر سوسیداد پیش رو دارد. با دو برد، بارسا می تواند به نخستین جام فصل دست پیدا کند که برای سرمربی جدید این تیم یعنی رونالد کومان می تواند حائز اهمیت باشد. سال گذشته ناکامی در این تورنمنت باعث برکناری ارنستو والورده شد.

 

 

1562254

 

 

طبق معمول روز بازی، بارسلونا تمرین سبکی را صبح امروز در ورزشگاه محل برگزاری بازی، "نوئوو آرگانخل کوردوبا"، انجام داد اما در این تمرین لیونل مسی غیبت داشت. او سوار اتوبوس نشد و در هتل ماند؛ اتفاقی که باعث شده حضور مسی در بازی امشب مورد تردید قرار بگیرد.

مسی روز گذشته بدون هیچ مشکلی تمرین کرد و حداقل در یک ربع ابتدایی که تمرین به صورت زنده پخش شد و ورود برای عکاسان و خبرنگاران مجاز بود، مشکلی نداشت. باشگاه هنوز توضیحی در رابطه با غیبت مسی نداده است. در تمرین امروز صبح اما رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه ای حضور داشت تا نشان دهد مشکلی برای بازی امشب ندارد. او بازی برابر گرانادا را هنگام گرم کردن و دقایقی قبل از شروع مسابقه از دست داده بود.

 

 

1562259

 

 

روز گذشته کومان در نشست خبری خود تایید کرد که مسی در بازی قبلی برابر گرانادا از ناحیه همسترینگ کمی دچار مشکل شده بود و اکنون زمزمه هایی شنیده می شود مبنی بر اینکه، مصدومیت او شدت پیدا کرده است. در نهایت باید دید کومان امشب روی مسی ریسک خواهد کرد یا بدون او به مصاف سوسیداد می رود.

 

دیدگاه‌ها