کد خبر : 1731242 | 24 دی 1399 ساعت 14:55 | 35.1K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای ال چیرینگیتو

رئال روی ابرها؛ یک پای امباپه بیرون از PSG

شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو ادعا شد که کیلیان امباپه جدید ترین پیشنهاد تمدید پی اس جی را هم رد کرده است.

رئال روی ابرها؛ یک پای امباپه بیرون از PSG

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه همچنان روی موضع ابتدای فصل خود مانده و قصد دارد تابستان پیش رو پی اس جی را ترک کند. رفتن توماس توخل و آمدن مائوریسیو پوچتینو نه تنها نظر او را تغییر نداده بلکه او را به جدایی بیش از پیش نیز ترغیب کرده است.

در واقع تمدید با نیمار درخواست مستقیم مائوریسیو پوچتینیو است. سرمربی آرژانتینی نیمار را بالاتر از کیلیان امباپه در اولویت تمدیدها قرار داده است چرا که اعتقاد دارد با حفظ نیمار، جذب لیونل مسی به مراتب ساده تر خواهد بود.

 

 

1550938

 

 

امباپه که تا پیش از این هدف اول باشگاه برای تمدید بود، پس از رد چند پیشنهاد، اکنون باعث ناامیدی سران باشگاه شده است. آنها معتقدند که امباپه تصمیمش برای پیوستن به رئال را گرفته و بهتر است به جای تمرکز روی تمدید با او، به نیمار پیشنهاد بهتر ارائه کنند.

 

طبق ادعای ال چیرینگیتو، امباپه ماه دسامبر(یک ماه پیش) پیشنهاد تمدید پی اس جی را برای چندمین بار رد کرده است و اعلام کرده که دیگر قصد ماندن ندارد. در واقع یک پای او بیرون از پی اس جی است و در انتظار رسیدن پیشنهاد رئال مادرید به دست سران باشگاه پاریسی این روزها را سپری می کند.

 

 

1556712

 

 

روز گذشته آاس نیز تیتر یک خود را به محاسبات رئال برای جذب امباپه اختصاص داده بود و ادعا کرد که سران باشگاه مادریدی همین تابستان به صورت جدی برای جذب امباپه اقدام خواهند کرد و برای این مهم، منابع مالی لازم را نیز در اختیار خواهند داشت.

به نظر می رسد اخراج توماس توخل و آمدن پوچتینو کاملا به سود رئال و امباپه شده و مادریدی ها از این بابت بسیار خوشحالند.

دیدگاه‌ها