کد خبر : 1731243 | 24 دی 1399 ساعت 15:35 | 52.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای تی وی 3 کاتالونیا

ارلینگ هالند و احتمال فسخ قرارداد با دورتموند

گزینه پیوستن به بارسلونا حالا جدی تر از گذشته از سوی ارلینگ هالند بررسی می شود.

ارلینگ هالند و احتمال فسخ قرارداد با دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند از زمان انتقال 20 میلیون یورویی‌اش از سالزبورگ به دروتموند در سال 2019، در نقش یک ستاره ظاهر شده است. مهاجم نروژی 33 گل در 33 بازی به ثمر رسانده که 17 تای آنها در نیمه اول مسابقات بوده است. 

 

 

1562237

 

 


از زمان حضور این بازیکن 20 ساله در وستفالن، ستایش‌های بسیاری از او شده است و رئال مادرید، منچستریونایتد و بارسا از تیم‌های مشتاق جذب او هستند. با این حال هانس یواخیم واتسکه رئیس باشگاه دورتموند، معتقد است که هالند باید راه رابرت لواندوفسکی را در پیش بگیرد. کسی که چهار سال در دورتموند بازی کرد و پس از آن به بایرن مونیخ پیوست. 

 

اخیرا شایعاتی در مورد احتمال پیوستن ارلینگ هالند به بارسا در صورت انتخاب امیل روسود به عنوان رئیس باشگاه شنیده شده است. جوزپ ماریا مینگیا مدیر برنامه های فوتبالی باتجربه کاتالان، در صورت انتخاب روسود، مدیر ورزشی بارسا خواهد شد و او اخیرا ادعا کرد که با مینو رایولا ایجنت هالند گفت و گوهای مثبتی داشته است. همچنین ارتباط رایولا با خوان لاپورتا جدی ترین شانس ریاست بارسا نیز از گذشته خوب بوده است.

 

 

1553755

 

 

در همین رابطه شب گذشته در برنامه "اونز"، از شبکه تی وی سه کاتالونیا این ادعا مطرح شد که رایولا قصد دارد قرارداد هالند را در پایان فصل با دورتموند فسخ کرده و او را به بارسلونا بیاورد. رایولا ارتباط خوبی با بارسلونا دارد و به شکل جدی قصد دارد هالند را از دورتموند خارج کرده و گزینه اول نیز انتقال او به بارسلوناست. بمب تابستانی در کاتالونیا منفجر خواهد شد؟

 

دیدگاه‌ها