کد خبر : 1731248 | 24 دی 1399 ساعت 15:45 | 46.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

جزئیات توافق نهایی بارسلونا با مدافع سیتی (عکس)

موندودپورتیوو نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا خبر از توافق نهایی بارسا با سیتی بر سر جذب اریک گارسیا داد.

به گزارش "ورزش سه"، اریک گارسیا در سال 2017 بارسلونا را ترک کرد و به منچسترسیتی پیوست. این مدافع اسپانیایی محصول لاماسیا طی ماه‌های گذشته به هدف اصلی باشگاه بارسلونا در نقل و انتقالات تبدیل شده و از همان ابتدا به نظر می‌رسید که بلوگرانا قصد دارد هر طور که شده این بازیکن را برای تقویت خط دفاعی خود به نوکمپ بیاورد.

 

 

1546538

 


 

از طرف دیگر قرارداد گارسیا با منچسترسیتی تنها تا  پایان فصل جاری اعتبار دارد و مشخص شده که خود این بازیکن نیز هیچ علاقه ای به ماندن در جمع سیتیزن ها ندارد و به نوعی خواهان حضور در بارسلوناست؛ موضوعی که چندی پیش به تایید سرمربی سیتی یعنی پپ گواردیولا نیز رسیده بود.

 

 

1562265

 

 

امروز موندودپورتیوو در گزارشی ویژه خبر از توافق قطعی بارسا با خود بازیکن و نیز سیتی داد. 

بارسا پیش از این با گارسیا به توافق رسیده بود ولی اکنون توافق بر سر قرارداد 5 سال و نیمه است و به عبارتی نیم فصل دوم امسال نیز لحاظ شده است. بارسا بر خلاف قبل اکنون خوشبین است گارسیا را همین زمستان جذب کند.

در واقع فشارهای رونالد کومان برای تقویت خط دفاعی در نهایت مسئولان باشگاه را مجاب ساخت تا برای جذب گارسیا جدیت بیشتری به خرج دهند. کومان خواهان جذب ممفیس دیپای نیز بود ولی پس از مصدومیت شدید جرارد پیکه به این نتیجه رسید که با توجه به شرایط اقتصادی بد باشگاه، بهتر است تنها به خرید یک مدافع میانی بسنده کند.

 

 

1558560

 

 

عملکرد خوب آنتوان گریزمان، عثمان دمبله و مارتین براثیویت در خط حمله نیز در منصرف شدن کومان از جذب مهاجم بی تاثیر نبود.

 

طبق گزارش موندودپورتیوو، بارسا همچنین با سیتی نیز به توافق تقریبا نهایی رسیده است. سیتی تابستان برای فروش گارسیا 10 + 10 میلیون یورو بندهای متغییر طلب کرده بود اما اکنون حاضر است با 5 میلیون یورو ثابت به علاوه 5 میلیون یورو بندهای متغیر نیز گارسیا را واگذار کند. جالب اینکه 5 میلیون یورو ثابت را بارسا فصل بعد پرداخت خواهد کرد و به این ترتیب تاثیری روی بودجه کنونی باشگاه کاتالان نخواهد گذاشت.

 

دیدگاه‌ها