کد خبر : 1731274 | 24 دی 1399 ساعت 18:10 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای فرانس فوتبال

پدیده فرانسوی جانشین احتمالی سانچو در دورتموند

جیدیون سانچو تابستان بعد به فوتبال انگلیس بر می گردد و احتمالا پیراهن یونایتد را به تن خواهد کرد. برای جانشینی او دورتموندی ها دست به کار شده اند.

پدیده فرانسوی جانشین احتمالی سانچو در دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، تقریباً در تمام طول تابستان 2020 بحث حضور ستاره انگلیسی دورتموند یعنی جیدون سانچو در منچستریونایتد وجود داشت. حتی در مقطعی گفته شد که تمام توافقات لازم برای حضور سانچو در اولدترافورد انجام شده اما نهایتا دو طرف بر سر مسائل مالی به توافق نرسیدند تا این انتقال منتفی شود.

 

 

1562235

 

 

اکنون و با توجه به نزدیک شدن به پایان قرارداد ستاره انگلیسی با زنبور ها، شایعات درباره جدایی او نیز قوت پیدا می کند؛ اکثریت منابع انگلیسی ادعا می کنند که منچستریونایتد هنوز جیدون سانچو را هدف اول نقل و انتقالاتی خود تلقی می‌کند و از طرف دیگر چلسی نیز به کورس رقابت برای جذب او اضافه شده است.

 

 

1562234

 

 

سران دورتموند می دانند که سانچو آخرین فصل حضورش در آلمان را سپری می کند و قصد بازگشت به لیگ برتر انگلیس را دارد و به همین دلیل از حالا به دنبال پیدا کردن بهترین جانشین برای او هستند.

طبق ادعای فرانس فوتبال، دورتموندی ها روی "تانگوی کولیبالی"، وینگر 20 ساله فرانسوی اشتوتگارت نظر مثبت دارند. او که محصول آکادمی فوتبال پی اس جی است، از سال 2019 در عضویت اشتوتگارت قرار دارد. کولیبالی در این باشگاه شماره 7 را به تن دارد و یکی از امیدهای آینده فوتبال فرانسه محسوب می شود.

 

دیدگاه‌ها