کد خبر : 1731275 | 24 دی 1399 ساعت 18:30 | 46.2K بازدید | 1 دیدگاه

لواندوفسکی: رونالدو به من تبریک گفت

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ تمایلی به جدایی از این باشگاه ندارد.

لواندوفسکی: رونالدو به من تبریک گفت

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی در سال 2020 موفق به فتح تمامی عناوین فردی و تیمی شده و سالی فوق العاده را سپری کرد. این ستاره لهستانی که همیشه رابطه خوبی با کریستیانو رونالدو داشته، مدعی شد رونالدو بعد از برگزاری مراسم فیفا به او بابت سپری کردن این سال درخشان تبریک گفته است. رابرت لواندوفسکی همچنین مدعی شد علاقه ای به جدایی از بایرن نداشته و در بهترین تیم جهان بازی می کند.

 

1562284

 

رابرت لواندوفسکی گفت: "من بعد از برگزاری مراسم بهترین های جهان با کریستیانو صحبت کردم. او به خاطر قهرمانی ها و عملکردم در سال 2020 به من تبریک گفت. ما هر دو بازیکن باتجربه ای هستیم که مدت هاست یکدیگر را می شناسیم، اما این مکالمه بسیار خوب و ویژه ای برایم بود.

 

آینده رابرت لواندوفسکی؟ باشگاه من، بایرن مونیخ بهترین باشگاه در جهان است. ما با هم پیروز شده و در کنار یکدیگر پیشرفت می کنیم. ما هنوز به پایان راه نرسیده ایم و من در بایرن احساس راحتی می کنم. من هرگز به جدایی و تغییر در زندگی ام فکر نمی کنم."

 

رابرت لواندوفسکی در پاسخ به این سوال که کدام بازیکن آلمانی می تواند روزی بهترین بازیکن جهان شود گفت: "از بین بازیکنان جوان باید از جاشوا کیمیچ نام ببرم و من برای رسیدن به این موفقیت به کیمیچ اعتماد دارم. البته بازیکنان جوان و با استعداد زیادی در آلمان وجود دارند."

دیدگاه‌ها