کد خبر : 1731286 | 24 دی 1399 ساعت 19:03 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

اوبامیانگ: شرایط را تغییر خواهم داد

پیر آمریک اوبامیانگ، ستاره گابنی آرسنال مدعی شد به زودی شرایط را عوض خواهد کرد.

اوبامیانگ: شرایط را تغییر خواهم داد

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان توپچی ها از پایان فصل گذشته و درخشش در فینال جام حذفی، در این مدت فقط سه گل در لیگ به ثمر رسانده و دچار افت محسوسی شده است. پیر آمریک اوبامیانگ که همین چند ماه قبل قرارداد خود را با باشگاه ارسنال تمدید کرده بود، معتقد است این تیم می تواند به کورس کسب سهمیه رقابت های اروپایی بازگردد و رسیدن به این هدف غیرممکن نیست.

 

1553056

 

پیر آمریک اوبامیانگ گفت: "من از ابتدای این فصل شرایط دشواری را تجربه کرده ام، اما فکر می کنم این بخشی از فوتبال است. ما در پایان فصل گذشته با تمام وجود برای قهرمانی در جام حذفی و صعود به لیگ اروپا تلاش کردیم، زیرا این دستاوردها واقعا برای باشگاه مهم بود.

 

بعضی اوقات شما فراز و نشیب هایی را تجربه می کنید و باید تا جایی که می توانید اوضاع را مدیریت کنید. من تمام تلاشم را انجام داده ام، اما می دانم تاکنون موفق به ارائه بهترین عملکردم در این فصل نشده ام. من هنوز مثبت بوده و فکر می کنم می توانم شرایط را تغییر دهم. اگر در چند بازی آینده پیروز شویم، می توانیم اوضاع را عوض کنیم. ما هنوز از شش تیم برتر جدول فاصله زیادی نداریم، بنابراین این لحظه بازگشت به رقابت است."

دیدگاه‌ها