کد خبر : 1731287 | 24 دی 1399 ساعت 19:25 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

نمانیا ماتیچ:

برای بزرگ ترین دربی انگلیس کاملا آماده ایم

نمانیا ماتیچ، ستاره صرب منچستریونایتد می‌گوید که این تیم برای تقابل با لیورپول کاملاً آماده است.

برای بزرگ ترین دربی انگلیس کاملا آماده ایم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته و به لطف گل والی پل پوگبا موفق شد با نتیجه 1-0 از سد برنلی عبور کند و بالاتر از رقیب دیرینه خود یعنی لیورپول در صدر جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس قرار گیرد.

 

شاگردان اوله  گنار سولسشر یکشنبه شب در چهارچوب حساس‌ترین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس در آنفیلد مهمان لیورپول خواهند بود و نمانیا ماتیچ می‌گوید که آنها کاملا آماده این تقابل هستند. هافبک صربستانی در این باره گفت: " من کاملا از عملکرد و روحیه ای که تیم دارد راضی هستم.

 

 

1562302

 

 

اجازه دهید روز یکشنبه عملکرد تیم را مقابل لیورپول مشاهده کنیم. این بزرگ‌ترین دربی انگلیس محسوب می شود و ما آماده رقابت در آن هستیم و می خواهیم مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ قرار بگیریم. من فکر می‌کنم که ما کاملاً برای این بازی آماده ایم."

 

ماتیچ در ادامه گفت: " ما 17 انجام داده ایم و هم اکنون در صدر جدول هستیم. اگر پنج یا شش بازی انجام داده بودیم ممکن بود بتوانید اسم آن را شانس بگذارید اما بعد از این تعداد مسابقه قطعاً کیفیتی وجود داشته که ما حالا اینجا هستیم. در فوتبال همیشه دیدار بعدی بسیار مهم است. مسابقه بعدی ما بزرگ‌ترین فینال است و می‌خواهیم در آن پیروز شویم."

دیدگاه‌ها