کد خبر : 1731299 | 24 دی 1399 ساعت 20:21 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

روملو لوکاکو: حالا نوبت یوونتوس است

روملو لوکاکو، ستاره گلزن اینتر ابراز امیدواری کرد تیمش به کسب پیروزی و طی روند پیشرفت ادامه دهد.

روملو لوکاکو: حالا نوبت یوونتوس است

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امروز در دیداری دشوار و با تکیه بر گل دقیقه 118 روملو لوکاکو موفق شد در فلورانس 1-2 فیورنتینا را مغلوب کرده و راهی دور بعدی کوپا ایتالیا شود. اینتر هفته بعد ابتدا در سری آ با یوونتوس و در ادامه در کوپا باید به مصاف میلان برود و روملو لوکاکو در مورد این دو دیدار دشوار صحبت کرد.

 

1562310

 

روملو لوکاکو گفت: "بسیار خوشحالیم که در نهایت در دیداری دشوار مقابل تیمی که سرمربی بزرگی دارد پیروز شده و از این چالش سخت گذشتیم. از کسب این پیروزی رضایت داریم و می خواهیم به همین روند در بازی های بعدی نیز ادامه دهیم. نمی دانم چرا شرایط در نیمه دوم اینگونه یش می رود. بعد از دیدر مقابل رم نیز ابراز امیدواری کردیم اینگونه نشود، اما باز هم این اتفاقات رخ داد. امروز نیز اگرچه موفق به کسب پیروزی شدیم، اما دوباره در نیمه دوم دروازه مان باز شد.

 

ما تیمی جوان هستیم و باید از این اتفاقات درس بگیریم، اما مل می خواهیم پیشرفت کنیم. یوونتوس اخیرا عملکرد خوبی داشته و انتظار دارم یک مسابقه تاکتیکی در انتظار هر دو تیم باشد. بازی برابر یووه یک مسابقه بزرگ است، ما می خواهیم برای این دیدار خوب آماده شویم. دربی برابر میلان؟ این دیدار مربوط به روزهای آتی است."

دیدگاه‌ها