کد خبر : 1731306 | 24 دی 1399 ساعت 21:24 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

فابینیو: یونایتد فصل قبل اینقدر اعتماد به نفس نداشت

فابینیو، هافبک باتجربه لیورپول از برگزاری دو دیدار متوالی مقابل منچستریونایتد خوشحال است.

فابینیو: یونایتد فصل قبل اینقدر اعتماد به نفس نداشت

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد با برتری دیشب مقابل برنلی بعد از سالها به صدر جدول لیگ برتر رسید و حالا دیدار ابتدای هفته بعد این تیم مقابل لیورپول حساس تر از همیشه شده است. اما تنها چند روز بعد این دو رقیب سنتی در فوتبال انگلیس باید در جام حذفی نیز به مصاف یکدیگر بروند و هواداران فوتبال در این کشور در انتظار این دو تقابل حساس در هفته آتی هستند. فابینیو دیدار مقابل یونایتد را فرصت بزرگی توصیف کرده و مدعی شد لیورپول برای غلبه بر این تیم باید با حداکثر تمرکز در میدان حاضر شود.

 

1546475

 

فابینیو گفت: "دیدار مقابل منچستریونایتد همیشه یک فرصت بزرگ برای درخشش است و این دیدار در انگلیس یک دربی به شمار می آید. من فکر می کنم هواداران از اینکه فرصتی برای تماشای دو بازی بزرگ در یک دوره زمانی کوتاه بین دو تیم منچستریونایتد و لیورپول را دارند، بسیار هیجان زده هستند. در حال حاضر منچستر یونایتد تبدیل به تیمی با اعتماد به نفس شده و آنها شاید فصل پیش چنین شرایطی نداشتند

 

ما قصد داریم نتایج خود را در جام حذفی در مقایسه با فصول قبل بهبود داده و به مراحل پایانی این رقابت ها صعود کنیم. بنابراین ما باید کاملا متمرکز بوده و با روحیه بالا در این دو دیدار حاضر شویم، این تنها راه شکست دادن رقیب قدرتمندی مانند یونایتد است."

دیدگاه‌ها