کد خبر : 1731339 | 25 دی 1399 ساعت 01:58 | 26.3K بازدید | 4 دیدگاه

حذف عجیب بایرن مونیخ در ضربات پنالتی

بایرن مونیخ در دیداری دشوار و در ضربات پنالتی مغلوب هولشتاین شده و با دی اف بی پوکال وداع کرد.

حذف عجیب بایرن مونیخ در ضربات پنالتی

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تصور می شد پیروزی آسانی در انتظار شاگردان هانسی فلیک باشد، اما آنها در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب هولشتاین شده و از جام حذفی حذف شدند.

 

بایرن مونیخ بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 13 به گل رسید. ضربه سر توماس مولر با دفع اشتباه ژلیوس همراه شد و در ریباند سرژ گنابری به راحتی دروازه هولشتاین را باز کرد. در دقیقه 27 و روی پاس خوب مولر بود که باز هم سرژ گنابری از پشت محوطه صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او با حداقل اختلاف به بیرون رفت.

 

اما بر خلاف انتظار این هولشتاین کیل بود که در دقیقه 37 به گل تساوی دست یافت. روی پاس بلند دهم، فین بارتلس در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و با یک ضربه دقیق دروازه مانوئل نویر را باز کرد.

 

1562371

 

بایرن نیمه دوم را نیز بهتر شروع کرد و خیلی زود به گل دوم رسید. لروی سانه موفق شد از روی یک موقعیت ایستگاهی دروازه حریف را باز کرد و بایرن را پیش اندازد. در دقیقه 66 جمال موسیالا در گوشه محوطه صاحب موقعیت شده و می توانست گل سوم بایرن مونیخ را نیز به ثمر برساند، اما ضربه او به دیرک دروازه هولشتاین برخورد کرد. 

 

اما در شرایطی که به نظر می رسید بازی رو به اتمام است، واهل در دقیقه 95 با ضربه سر گل تساوی را به ثمر رساند و بازی به تساوی 2-2 کشیده شد. در دقیقه 102 کیمیچ فرصت خوبی برای زدن گل برتری بایرن داشت، اما ضربه او به دیرک دروازه حریف برخورد کرد. در ادامه اتفاقی رخ نداد و بازی در کمال تعجب به ضربات پنالتی کشیده شد.

 

در ضربات پنالتی روکا از بایرن پنالتی خود را از دست داد تا در نهایت هولشتاین راهی دور بعدی شود.

دیدگاه‌ها