کد خبر : 1731354 | 25 دی 1399 ساعت 09:42 | 21.5K بازدید | 1 دیدگاه

کومان:حریف فینال؟ مهم نیست، من قهرمانی می خواهم

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل سوسیداد تمجید کرد.

کومان:حریف فینال؟ مهم نیست، من قهرمانی می خواهم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیدار نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا و بدون حضور فوق ستاره آرژانتینی خود یعنی لیونل مسی به مصاف رئال‌سوسیداد رفت و در پایان به سختی و در ضربات پنالتی حریف خود را شکست داد تا راهی مسابقه فینال شود.

 

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا در پایان بازی گفت: " فکر می‌کنم فاکتورهای زیادی در تیم دچار تغییر شده و ما به این ذهنیت رسیده ایم که در هر مسابقه تمام تلاش خود را برای پیروزی به کار بگیریم. این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ما در برابر یک تیم بسیار قدرتمند قرار گرفتیم اما ضربات پنالتی به چیزهای زیادی از جمله دروازه‌بان ها بستگی دارد.

 

 

1562410

 

 

از سطحی که تیم در آن قرار دارد بسیار خوشحال هستم. احتمالاً در ابتدای مسابقه می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم اما در ادامه شرایط تغییر کرد. ما باید بعد از پیروزی در این مسابقه اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده باشیم."

 

مسابقه فینال: " اینکه در بازی فینال با چه تیمی بازی می‌کنیم برای من اهمیتی ندارد. من قهرمانی می خواهم."

 

 

1562409

 

 

درخشش مارک آندره تراشتگن: " معتقدم که مارک کلید پیروزی ما در مسابقه برابر سوسیداد بود. او سه پنالتی اول حریف را مهار کرد و نقش مهمی در صعود ما به مسابقه فینال ایفا کرد."

 

حضور مسی در فینال: " فعلاً چیزی در این مورد نمی دانم. باید ابتدا تمام شرایط را مورد بررسی قرار دهیم."

 

 

1562411

 

 

پنالتی ریکی پویج: " من در ابتدا اسم چهار نفر را در لیست پنالتی ها نوشته بودم و سپس از بازیکنان پرسیدم چه کسی می خواهد ضربه پنجم را بزند که خود پویج برای این اتفاق داوطلب شد."

 

عملکرد عثمان دمبله: " وضعیت جسمی او واقعاً خوب است. دمبله به شکل کامل مصدومیت را پشت سر گذاشته و برابر سوسیداد نیز 120 دقیقه در میدان حضور داشت."

دیدگاه‌ها