کد خبر : 1731358 | 25 دی 1399 ساعت 10:27 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو و تشکر ویژه از سرمربی سابق پاری سن ژرمن

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن از توماس توخل به خاطر زحماتی که در این تیم کشیده تشکر کرد.

پوچتینو و تشکر ویژه از سرمربی سابق پاری سن ژرمن

به گزارش "ورزش سه" پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار سوپرکاپ فرانسه به مصاف مارسی رفت و در یک بازی سخت و دشوار موفق شد حریف خود را با نتیجه 2-1 شکست دهد و اولین جام خود را با سرمربی جدید یعنی مائوریسیو پوچتینو به دست آورد.

 

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن بعد از قهرمانی تیمش در سوپرجام گفت: " پس از حضور 10 روزه در اینجا، سه بازی سرمربی پاری سن ژرمن بودن و تقابل برابر مهم‌ترین رقیب، این برد برای ما از اهمیت بالایی برخوردار بود. این که باشگاه و هواداران غرورشان را حفظ و به خود افتخار کنند از همه چیز برای ما مهم تر است.

 

 

1562418

 

 

رفته رفته تیم به همان شکلی عمل می‌کند که من به دنبال آن هستم. حدود دو هفته از زمان حضور من در اینجا گذشته و فکر می‌کنم که خیلی خوب در این مدت آماده شده ایم. البته این تازه آغاز کار ماست و می دانیم با توجه به قابلیت های مان می توانیم پیشرفت کنیم. معتقدم که بازیکنانم کاملا شایسته این پیروزی و نهایتاً تمجید پس از آن بودند. آنها خیلی زود همان طوری عمل کردند که من به دنبال آن بودم."

 

عملکرد نیمار: " به نظر من نیمار یک بازیکن ویژه محسوب می‌شود و به خاطر کاری که انجام می‌دهد بسیار خوشحال هستم. او گل پیروزی بخش ما را به ثمر رساند و من به طور کلی از عملکرد همه تیم رضایت دارم."

 

 

1562417

 

 

پوچتینو در پایان گفت: " من از همه بازیکنان، لئوناردو و ناصر ال خلیفی که این فرصت را در اختیار من گذاشتند تشکر می کنم. همچنین از توماس توخل و کادر فنی قبلی نیز ممنونم چراکه با وجود قهرمانی های آنها ما در اینجا حضور داریم."

دیدگاه‌ها