کد خبر : 1731361 | 25 دی 1399 ساعت 10:35 | 131.6K بازدید | 8 دیدگاه

طارمی؛ جوایز را یکی یکی درو می کند

گل های مهدی طارمی در پورتو دو رقمی شده است؛ مهدی درابتدای حضور در این باشگاه مطرح به عنوان بازیکن ذخیره به میدان می آمد اما اکنون سرمربی پورتو به تنها چیزی که فکر نمی کند نیمکت نشینی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران است.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی به لطف درخشش در ترکیب پورتو در بازی های اخیر این تیم به عنوان بهترین مهاجم در ماه اخیر میلادی برگزیده شده است. هم چنین او یکی از بازیکنانی است که در ترکیب منتخب هفته سیزدهم لیگ برتر پرتغال قرار گرفته است. 

 

 

1562421

 

مهدی طارمی به عنوان یکی از یازده بازیکن برتر در هفته سیزدهم لیگ برتر پرتغال انتخاب شده است

 

 

مهدی طارمی در آخرین بازی که در برابر تیم فامالیکائو برگزار شد (البته در چارچوب لیگ برتر پرتغال) و تیمش 4-1 برنده شده زننده دو گل برای تیمش بود. در دقایق 13 و 58. هم اکنون پورتو 31 امتیازی و تیم دوم جدول بعد از اسپورتینگ بشمار می رود. با روندی که او در پیش گرفته به نظر می رسد مهدی طارمی در فصل جاری هم آقای گلی لیگ برتر را نشانه گرفته باشد. او جوایز را یکی پس از دیگری درو می کند و شاید در فصل آینده به یک تیم بزرگ تر در اروپا ملحق شود. مهدی طارمی بعد از بازی مورد اشاره در ترکیب تیمش در جام حذفی هم درخشان ظاهر شده و به همراه تیمش به دور بعدی مسابقات صعود کرده است.

 

مهدی طارمی در فصل اخیر و تا هفته سیزدهم 6 گل برای تیم پورتو در لیگ برتر پرتغال به ثمر رسانده است. پدرو مهاجم اسپورتینگ تا به این جای کار 11 گل زده و بهترین گل زن بازی ها بشمار می رود. البته مهدی 4 گل در دیگر دیدارهای رسمی برای پورتو زده است. مهدی طارمی در حالی زننده 6 گل برای تیم پورتو در لیگ برتر پرتغال بوده که در هفته های ابتدایی در ترکیب ثابت تیم قرار نمی گرفت. از سویی مهدی طارمی پشت ضربات پنالتی که برای تیم قرار می گیرد نمی ایستد واگر از هفته ابتدایی در ترکیب پورتو قرار می گرفت و ضربات پنالتی که می گیرد خودش بزند اکنون شاید تعداد گل هایش در لیگ برتر پرتغال بیش از 11 گل بود. با این حال او به مهره ثابت پورتو تبدیل شده است و به نظر می رسد به زودی به مهاجم اسپورتینگ از نظر تعداد گل زده خواهد رسید.

 

 

1562420

 

این جایزه مهدی طارمی برای کسب عنوان بهترین مهاجم در ماه اخیر میلادی در لیگ برتر پرتغال است

دیدگاه‌ها