کد خبر : 1731375 | 25 دی 1399 ساعت 11:54 | 12.4K بازدید | 1 دیدگاه

تراشتگن: خوشحالم که در پنالتی ها به تیم کمک کردم

مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسلونا از عملکرد این تیم مقابل سوسیداد تمجید کرد.

تراشتگن: خوشحالم که در پنالتی ها به تیم کمک کردم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که فصل گذشته در رسیدن به مسابقه پایانی رقابت‌های سوپرجام اسپانیا ناکام مانده بود، دیشب با انگیزه صعود به دیدار فینال و نهایتاً قهرمانی در این مسابقات پا به دیدار حساس برابر رئال سوسیداد گذاشت.

 

قابل پیش بینی بود که تیم رونالدو تومان کار دشواری مقابل رئال سوسیداد پیش رو داشته باشد و همین اتفاق نیز رخ داد و بلوگرانا به سختی و به لطف درخشش دروازه‌بان آلمانی خود یعنی مارک آندره تراشتگن در ضربات پنالتی حریف خود را شکست داد و نهایتا راهی مسابقه فینال شد.

 

 

1562452

 

 

مارک آندره تراشتگن، دروازه بان بارسلونا در پایان بازی گفت: " خیلی خوشحالم که در ضربات پنالتی به تیم کمک کردم. ما پیش از این در لالیگا مقابل سوسیداد قرار گرفته بودیم و تا حدودی می‌دانستم که آنها چگونه پنالتی می زنند. در بازی‌هایی به این شکل شما باید هر طور که شده به پیروزی دست پیدا کنید. در اوایل مسابقه کار برای ما کمی سخت پیش رفت اما سپس فاصله بین خطوط را کم تر کردیم و عملکردمان بهتر شد.

 

من به این تیم افتخار می‌کنم؛ ما کاملاً شایسته رسیدن به این پیروزی بودیم. از طرفی برای من اهمیت ندارد که در مسابقه فینال مقابل چه تیمی قرار می‌گیریم و فقط به دنبال قهرمانی خواهیم بود."

دیدگاه‌ها