کد خبر : 1731388 | 25 دی 1399 ساعت 13:21 | 28.8K بازدید | 1 دیدگاه

کارگر کارواش؛ عامل دردسر برای گلر ایتالیایی(عکس)

یک کارگر کارواش در فوتبال ایتالیا به شکل عجیبی خبرساز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، فدریکو پاکتی، دروازه بان جنوا فراری 812 سوپر فست خود را برای شست‌وشو در اختیار کارواش گذاشته بود؛ همچنین مقرر شده بود که بعد از شست و شو اتومبیل گلر ایتالیایی در مرکز تمرینی باشگاه جنوا به او تحویل داده شود.

 

اما در این بین یک حادثه عجیب رخ داده است. کارگر کارواش که در حال رفتن به سمت کمپ جنوا بوده تا خودروی پاکتی را تحویل دهد، با 5 اتومبیل پارک شده دیگر برخورد می کند تا قسمت جلویی این فراری تقریبا مچاله شود.

 

البته گزارش شده که در این تصادف به راننده آسیبی نرسیده است اما در عین حال خودروی گران‌قیمت و 300 هزار پوندی پاکتی با خسارت قابل توجهی مواجه شده است. در واقع ویدئویی از این اتفاق منتشر شده که نشان می‌دهد و کارکنان اورژانس در حال انجام کارهای ایمنی و آماده سازی خودرو برای خروج از محل حادثه هستند.

 

 

1562482

 

1562480

 

1562481

 

 

اما این اتفاق واکنش جالب توجه و تحسین برانگیز مارکتی را هم به همراه داشت؛ جایی که او در یک پیام اینستاگرامی پیرامون اتفاق رخ داد نوشت: "من به خاطر اتفاقی که رخ داده بسیار متاسفم. خدا را شکر هیچ کس آسیب ندید و این مهمترین چیز است.من بسیاری از چیزهای بدی که در این باره نوشته شده را خوانده ام. بگذارید آن ها را تنها بگذاریم. امیدوارم دیگر مجبور به خواندن آن ها نشوم."

 

گفتنی است فرای 812 یکی از قدرتمندترین اتومبیل های جهان است و می تواند حداکثر سرعت 211 مایل در ساعت داشته باشد.

دیدگاه‌ها