کد خبر : 1731406 | 25 دی 1399 ساعت 15:23 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

امروز اینترمیلان فروخته می شود؟

ظاهرا گروه سونینگ قصد دارد طی روزهای آتی، کار فروش باشگاه اینترمیلان ایتالیا را به سرانجام برساند.

به گزارش "ورزش سه"، هفته های گذشته خبرهایی عجیب پیرامون باشگاه اینتر به گوش رسید. اینکه شرکت سرمایه گذاری و چینی سونینگ قصد دارد تا سهامش در اینتر را به فروش بگذارد. علت این کار، قوانین سختگیرانه مجدد دولت چین علیه سرمایه گذاری خارجی مخصوصا در فوتبال اعلام شده بود.


روزنامه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا نوشته است امروز یک روز عادی در اینتر نیست. قرار است تا استیون جانگ مدیر و پسر مالک باشگاه اینتر از چین تماس هایی خواهد گرفت تا درمورد فروش درصدی از سهام گفتگویی داشته باشد.


گاتزتا نوشته است برنامه این جلسه کاملاً مشخص است و ظاهرا قرار است در این تماس، به موضوع به تعویق انداختن پرداخت دستمزدهای بازیکنان اینتر پرداخته شود و قرار نیست صحبتی در مورد بازار نقل و انتقالات اینتر انجام شود.

 

1562523


کوریره دلو اسپورت نیز نوشته است که صندوق سرمایه گذاری انگلیسی BC Partners اسناد مالی و مالیاتی مربوط به باشگاه اینتر را بررسی می‌ کنند و این بدان معناست که توافقات کلی با سونینگ حاصل شده است. سرمایه گذار انگلیسی اکنون یا به صورت تدریجی اکثر سهام باشگاه را به دست خواهد آورد و سونینگ تا حدی از دور خارج خواهد شد. البته گفته می شود که BC Partners تنها مشتری خرید سهام اینتر نیست.


توتواسپورت نیز در این رابطه نوشته است که آینده باشگاه در هفته های آتی تعیین خواهد شد. شایعات فعلی از فروش 69% سهام باشگاه می‌گویند و این یعنی تنها 31% از سهام باشگاه برای سونینگ خواهد بود. هنوز چیزی قطعی نشده است.

 

 

1562522

 


کمپانی بریتانیایی BC Partners از بزرگترین شرکت های مالی و سرمایه گذاری جهان است و باید دید نتایج مذاکرات آنها با سونینگ به کجا ختم خواهد شد و این بار اینتر تحت اختیار مالکین انگلیسی قرار می گیرد یا خیر. این شرکت از سال 2002 در ایتالیا است و از معروفترین خرید سهام هایش میتوان به خرید گروه Galbani به ارزش یک میلیارد یورو اشاره کرد.


گفته می شود ارزش مالی BC Partners بالغ بر 25 بیلیون یورو بوده در حالیکه این مبلغ برای شرکت سونینگ نزدیک به 12 بیلیون یورو بود. خریدار جدید اینتر حتی از شیخ منصور مالک منچسترسیتی نیز متمول تر است. چرا که ارزش مالی او حدود 22 بیلیون یورو تخمین زده شده است.

 

1562521

دیدگاه‌ها