کد خبر : 1731412 | 25 دی 1399 ساعت 16:04 | 18.1K بازدید | 4 دیدگاه

چالش بزرگ خط دفاعی تراکتور پس از سه ناکامی

تیم تراکتور در پنج بازی با هدایت مسعود شجاعی تنها در دو مسابقه موفق به کلین شیت شده است.

به گزارش ورزش سه، ماشین سازی انتهای جدولی و شهرخودرو دو تیمی هستند که در دوره مسعود شجاعی موفق به گلزنی به تراکتور نشده‌اند. تی تی ها در بازی با ذوب آهن، صنعت نفت و پیکان چهار گل دریافت کردند تا با آماری نگران کننده به استقبال سه بازی سرنوشت ساز بروند.

 

محمدرضا اخباری دروازه‌بان تیم تبریزی در این مدت عملکرد خوبی داشته و با سیوهای پرتعدادش، بارها مانع از فرو ریختن دروازه تراکتور شده است. در خط دفاعی تراکتور میلاد فخر الدینی، هادی محمدی، وفا هخامنش و میثم تیموری بازی می‌کنند و احتمال دارد در بازی با استقلال، گل گهر و پرسپولیس نیز این چهار نفر به میدان بروند.

 

 

1562532

 

 

نکته جالب این که در بازی های اخیر هافبک های تراکتور چند موقعیت را هم روی ضربات ایستگاهی برای مدافعان وسط به وجود آوردند اما آن ها موفق به گلزنی شدند. شاید مهم ترین موقعیت را هخامنش از دست داد که سایه محمدرضا خانزاده آماده را بالای سر خود می‌بیند.

 

استقلال با ثبت ۱۳ گل در ۱۰ بازی سومین خط دفاعی برتر لیگ ایران است و گل گهر با ۱۴ گل، عملکرد بهتری را نسبت به این تیم ثبت کرده و پرسپولیس نیز با خط هجوم متحول شده به استقبال تراکتور می‌آید و مسعود شجاعی باید امیدوار به درخشش عناصر دفاعی اش باشد.

 

1562533

دیدگاه‌ها