کد خبر : 1731417 | 25 دی 1399 ساعت 16:23 | 15.9K بازدید | 3 دیدگاه

اخباری آماده برای دوئل حیثیتی (عکس)

دروازه بان اول تراکتور در لیگ بیستم، انگیزه های بسیاری برای درخشش در بازی این هفته تیمش دارد.

به گزارش ورزش سه؛ محمدرضا اخباری پس از پایان دوران خدمت سربازی اش و با وجود اصرار تراکتوری ها و با توجه به مخالفت باشگاه سایپا، به تیم سابقش بازگشت اما نتوانست روزهای خوب خود را در این تیم تکرار کند. بعد از ایجاد یک وقفه اجباری، اخباری یک بار دیگر در تراکتور حضور یافت. او در لیگ هجدهم ذخیره محسن فروزان بود و در لیگ نوزدهم هم نیمکت نشین رشید مظاهری شد.

 

درخشش قابل توجه رشید مظاهری در لیگ نوزدهم فرصت رسیدن به ترکیب اصلی را به اخباری نداد. این موضوع تا پایان فصل پابرجا ماند اما دروازه بان تراکتوری ها صبورتر از حد تصور بود. بعد از جدایی ناگهانی مظاهری، اخباری در نیمه نهایی و فینال جام حذفی درون دروازه تراکتور ایستاد و این پیش زمینه ای بود برای بازگشت او به ترکیب اصلی تراکتور.

 

 

1562542

 

 

بعد از مدت ها انتظار، محمدرضا اخباری، در لیگ بیستم به عنوان دروازه بان اول تراکتور انتخاب شده و از هفته اول تا به امروز شاهد حضور او در ترکیب سرخ پوشان هستیم. اخباری تا این جا عملکرد بسیار خوبی داشته و موفق به ثبت 5 کلین شیت شده است.

 

تقابل روز دوشنبه با استقلالی که درون دروازه اش رشید مظاهری را خواهد داشت، یک تقابل ویژه برای محمدرضا اخباری خواهد بود. اخباری که یک فصل را روی نیمکت نشست تا رشید درون دروازه بایستد، برای بازی دوشنبه انگیزه های بسیاری دارد تا توانایی های خود را در رقابت مستقیم با هم تیمی سابقش به رخ بکشد. جالب اینجاست که مظاهری هم تا این لحظه موفق به ثبت 5 کلین شیت با لباس استقلال در لیگ بیستم شده است.

دیدگاه‌ها