کد خبر : 1731442 | 25 دی 1399 ساعت 18:40 | 37K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای سان:

مربی پرتغالی گزینه اول جانشینی آرتتا در آرسنال

نونو اسپیریتو سانتو سرمربی پرتغالی وولوز یکی از شانس های اصلی جانشینی میکل آرتتا در آرسنال است.

مربی پرتغالی گزینه اول جانشینی آرتتا در آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا سرمربی آرسنال به خاطر شروع بسیار بد در فصل جاری به شدت تحت فشار قرار دارد هر چند او در روزهای اخیر کمی از زیر بار فشار بیرون رفته چرا که چند برد پیاپی بدست آورده است؛ با این حال توپچی ها هنوز در رتبه یازدهم جدول لیگ برتر قرار دارند و آرتتا نمی تواند از آینده خود در آرسنال مطمئن باشد.

 

 

1562502

 

 

طبق ادعای نشریه سان، سران آرسنال به آرتتا تنها تا پایان فصل مهلت خواهند داد و در صورت ناکامی در کسب سهمیه اروپایی، برکناری او قطعی خواهد بود.

برای جانشینی او نیز نونو اسپیریتو سانتو مربی پرتغالی موفق وولورهمپتون مد نظر است. ژرژ مندس ایجنت مشهور پرتغالی به دنبال یافتن باشگاهی بهتر برای نونو است و اگر آرسنال در نهایت تصمیم به قطع همکاری با آرتتا بگیرد، نونو یکی از گزینه های اصلی نیمکت توپچی ها خواهد بود.

در این زمینه ارتباطات اولیه با مسئولان آرسنال نیز از سوی مندس برقرار شده و همه چیز به نتایج هفته های آینده قرمزهای شمال لندن با آرتتا بستگی خواهد داشت.

مربی اسپانیایی سال گذشته جانشین اونای امری در آرسنال شد و این تیم را قهرمان جام حذفی کرد ولی امسال در لیگ برتر نتایج تیم به هیچ عنوان خوب نبوده و او زیر فشار شدید انتقادات قرار دارد.

 

 

1518838

 

دیدگاه‌ها