کد خبر : 1731467 | 25 دی 1399 ساعت 20:47 | 36.8K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره سابق یونایتد:

منچستریونایتد این فصل قهرمان نمی‌شود!

اندی کول، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که این تیم در این فصل قهرمان لیگ برتر نخواهد شد.

منچستریونایتد این فصل قهرمان نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، اندی کول، ستاره سابق شیاطین سرخ، معتقد است که تیم اوله‌گنار سولسشر بالاخره لیورپول را از سکوی قهرمانی پایین خواهد کشید، اما نه در این فصل.

 

اندی کول نمایش شاگردان سولسشر و صدرنشینی در لیگ برتر را دستاوردی فوق‌العاده برای منچستریونایتد دانسته، اما باور ندارد که آنها در این فصل قهرمان لیگ برتر شوند.

 

یونایتد با پیروزی در بازی قبلی خود برابر برنلی توانست با سه امتیاز بیشتر از لیوپول به صدر جدول لیگ برتر صعود کنند تا با روحیه‌ای بالا در دیدار حساس روز یکشنبه خود پا به آنفیلد بگذارد.

 

یونایتد پس از آغاز نه چندان امیدوارکننده فصل، حالا به نظر می رسد که حسابی روی فرم است. سولسشر و تیمش در 11 بازی گذشته یونایتد به 9 برد دست یافته اند.

 

 

1562603

 

منچستریونایتد از زمان خداحافظی سر الکس فرگوسن از این تیم در 2013 تاکنون، هرگز در این برهه از فصل در صدر جدول قرار نداشته، اما اندی کول بسیار با احتیاط راجع به احتمال قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر صحبت می کند.

 

اندی کول درباره احتمال قهرمانی یونایتد در این فصل گفت: "منچستریونایتد می تواند این فصل قهرمان شود؟ احتمالا نه! اینکه در این برهه از فصل صدرنشین هستند بسیار عالی است، مخصوصا با توجه به جایگاهی که چند ماه پیش داشتند...

همه می گفتند که اوله نباید سرمربی منچستریونایتد باشد و به نظرم اینکه او چطور توانست اوضاع را تغییر دهد به خوبی مشخص است. اگر به برنامه لیگ و تیم‌هایی مثل منچسترسیتی نگاه کنید، متوجه می شوید که آنها دو بازی دیگر دارند و در صورت برد در هر دو بازی به یک امتیازی منچستریونایتد می رسند.

از بین بردن فاصله تا صدر جدول در یک فصل، کار خیلی سختی نیست، نیاز به ثبات در نتیجه‌گیری دارد و بقیه تیم ها هنوز خیلی خوب بازی نمی کنند. اما برای قهرمان شدن در این فصل کارهای زیادی باید انجام شود.

به نظرم ما به اندازه کافی توانایی نداریم که این فصل قهرمان شویم، اما احساس می کنم می توانیم به فصل بعد امید داشته باشیم و اوضاع ما در فصل بعد بسیار بهتر خواهد بود."

 

دیدگاه‌ها