کد خبر : 1731485 | 25 دی 1399 ساعت 23:59 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

نتایج روز نخست لیگ وزنه‌برداری جوانان کشور

نفرات برتر روز نخست رقابت های لیگ وزنه برداری جوانان کشور در اهواز، معرفی شدند.

نتایج روز نخست لیگ وزنه‌برداری جوانان کشور

به گزارش"ورزش سه" به نقل از ایسنا، این رقابت ها امروز، ۲۵ دی ماه با حضور چهار تیم در اهواز آغاز شد که در دسته ۵۵ کیلوگرم حسین رضوی و حسین سعیدی هر دو از باشگاه عقاب به ترتیب اول و دوم شدند و متین محمدی از باشگاه مس رفسنجان در رده سوم قرار گرفت.

 

در دسته ۶۱ کیلوگرم نیز سالار مرادی از باشگاه عقاب، حسین رسمتی از باشگاه نیروی زمینی و نیما امینی پور از باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

 

در دسته ۶۷ کیلوگرم، حسین نجفی از باشگاه عقاب، امیرحسین حسین‌زاده از باشگاه مناطق نفت خیز جنوب و  امیر اسماعیلی از باشگاه مس رفسنجان به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

 

همچنین در دسته ۷۳ کیلوگرم عبدالله بیرانوند از باشگاه مس رفسنجان، سپنتا حاکم زاده از باشگاه نیروی زمینی و محمدجواد احمدی‌پور از باشگاه مس رفسنجان در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

 

در دسته ۸۱ کیلوگر نیز سیدداوود موسوی از باشگاه عقاب و صاحب بدیعی از باشگاه  مناطق نفت خیز جنوب به ترتیب اول و دوم شدند. این دسته نفر سوم نداشت.

 

در دسته ۸۹ کیلوگرم نیز محمدمهدی حیاتی از باشگاه عقاب به قهرمانی رسید و علی کشتکار و اسماعیل رضاتبار هر دو از باشگاه مس رفسنجان به ترتیب دوم و سوم شدند.

 

 

دیدگاه‌ها