کد خبر : 1731486 | 26 دی 1399 ساعت 00:10 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

چرا تاتنهام دله آلی را به PSG قرض نمی‌دهد؟

با وجودی که دله آلی مدتی است از ترکیب اصلی تاتنهام کنار گذاشته شده اما این باشگاه به دلیل ترس از کرونا گرفتن بازیکنان تیم و نداشتن بازیکن ذخیره، با انتقال آلی به PSG موافقت نمی کند!

چرا تاتنهام دله آلی را به PSG قرض نمی‌دهد؟

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام علیرغم اینکه مشخص است دله آلی در تیم مورینیو جایی ندارد، با قرض دادن این بازیکن به PSG موافقت نمی کند. انتظار می رفت که آلی این ماه تاتنهام را ترک کرده و به صورت قرضی به پاری سن ژرمن بپیوندد. اما با مصدومیت جیووانی لوسلسو حالا انتقال آلی به PSG نیز به خطر افتاده است و تاتنهام در حال حاضر و تا رهایی لوسلو از مصدومیت، قصد ندارد به آلی اجازه رفتن بدهد.

همچنین تاتنهام نگران است که با رفتن آلی از این تیم، در صورت ابتلای بازیکنان تیم به کرونا، روی نیمکت بازیکن مناسب برای جایگزینی نداشته باشد.

 

1562630

 

این خبر برای دله آلی بسیار ناگوار بود، مخصوصا که به نظر می رسد این ملی‌پوش انگلیسی هیچ آینده ای در تیم مورینیو نخواهد داشت.

با وجودی که مورینیو در بازی تاتنهام برابر مارین به آلی بازی داد و عملکرد او را در مصاحبه پس از بازی ستایش کرد، اما در بازی روز چهارشنبه تاتنهام برابر فولام، بار دیگر او را روی نیمکت نشاند تا نشان دهد قصد ندارد او را به ترکیب یازده نفر اصلی خود بازگرداند.

با امید اندکی که الی به بازی در ترکیب اصلی، حتی در غیاب لوسلسو دارد و مخالفت تاتنهام با جدایی او از این باشگاه، به نظر می رسد پنج ماه عذاب آور دیگر روی نیمکت تاتنهام در انتظار این بازیکن است.

 

1562629

 

آلی امید داشت تا با پیوستن به سرمربی سابقش، مائوریسیو پوچتینو، در PSG بتواند روزهای بد خود در تاتنهامِ مورینیو را به فراموشی بسپارد.

دله آلی در این فصل تنها در پنج بازی از ابتدا برای تاتنهام به میدان رفته و تنها 239 دقیقه فرصت حضور در زمین را داشته است.

دیدگاه‌ها