کد خبر : 1731585 | 26 دی 1399 ساعت 15:35 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

سروش رفیعی؛ مهندس سپاهان اینبار در نقش گلزن

رفیعی اینبار در نقش گلزن در ترکیب سپاهان ظاهر شد و با ضربه ای غیرقابل مهار دروازه پیکان را فرو ریخت.

سروش رفیعی؛ مهندس سپاهان اینبار در نقش گلزن 

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی که در این فصل هم با پیراهن شماره 73 در ترکیب سپاهان حاضر شده، بعد از 3 پاس گل در لیگ بیستم، اینبار در نقش گلزن ظاهر شد و توانست با گلی دیدنی تیمش را برابر پیکان پیش بیندازد.

 

هافبک تکنیکی و بازیساز سپاهان که در این فصل در اوج آمادگی به نظر می‌رسد، با حرکتی دیدنی در میانه میدان تیمش را در فاز تهاجمی قرار داد و با سرعت بالا و پاس به سجاد شهباززاده، بلافاصله در عمق دفاع پیکان حرکت کرد تا پاس دوم را از مهاجم سپاهان در موقعیتی تک به تک با محمد دریس دریافت کند و قبل از اینکه گلر پیکان موفق به عکس العملی شود، ضربه غیرقابل مهار خود را به طاق دروازه این تیم کوبید تا تیمش را از حریف پیش بیندازد.

 

سروش رفیعی که توانسته در این فصل رهبری خط میانی سپاهان را در دست بگیرد، تیمش را اکنون در آستانه کسب پیروزی خانگی و دستیابی به پنجمین برد فصل قرار داده تا طلایی‌پوشان به حضور خود در جمع مدعیان امیدوار باشند. هافبک بازیساز و اکنون گلزن سپاهان بعد از گلزنی در حلقه جشن گل تیمش قرار گرفت و نکته جالب توجه پاس گلی بود که اینبار سجاد شهباززاده نصیب او کرده بود. بازیکنی که معمولا در این فصل هدف پاس‌های سروش بود و اینبار در نقش گلساز ظاهر شد. 

 

رفیعی امیدوار است با نمایش موفقی که در این فصل از خود به جا گذاشته، شانس بازگشت به جمع ملی‌پوشان را در جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ افزایش دهد و برای این مهم دو ماه دیگر تا شروع اردوی تیم ملی فرصت دارد و باید دید با تداوم عملکرد موفق خود قادر خواهد بود سرمربی کروات تیم ملی را برای قرار دادن نامش در لیست ملی‌پوشان مجاب کند یا خیر.

دیدگاه‌ها