کد خبر : 1731590 | 26 دی 1399 ساعت 16:13 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

فیورنتینا مقصد احتمالی مدافع مغضوب زیدان

آلوارو اودریوسولا مدافع راست رئال مادرید احتمالا یک بار دیگر رئال را قرضی ترک خواهد کرد.

فیورنتینا مقصد احتمالی مدافع مغضوب زیدان

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو اودریوسولا تابستان 2018 بود که از رئال سوسیداد به رئال مادرید پیوست. او عضو تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2018 بود اما در رئال نیمکت نشین دنی کارواخال شد و ژانویه 2020 ترجیح داد قرضی راهی بایرن مونیخ شود. در قرارداد او بند خرید وجود نداشت.

 

 

1522116

 

 

او در بایرن تنها 10 بازی انجام داد و برنده 4 جام از جمله لیگ قهرمانان شد. اودریوسولا تابستان به رئال بازگشت اما تا به اینجای فصل تنها 57 دقیقه برابر وایادولید به میدان رفته و در ایده های زین الدین زیدان جای ندارد. حتی در روزهای غیبت کارواخال، مربی فرانسوی ترجیح داده از لوکاس واسکز یا ناچو در سمت راست استفاده کند.

 

 

1532877

 

 

زیزو در واقع هیچ مشکلی برای جدایی اودریوسولا ندارد و طبق ادعای جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار ویژه نقل و انتقالات اسکای اسپورتس ایتالیا، فیورنتینا خواهان جذب این بازیکن است.

فیورنتینا به دنبال یک دفاع راست است و در نهایت روی اودریوسولا به جمع بندی نهایی رسیده اند و قرار است پیشنهادی رسمی برای وی ارائه شود. پیش از این از بیلبائو هم به عنوان یکی از تیم های خواهان اودریوسولا نام برده شده بود ولی به نظر نمی رسد اقدامی در این زمینه انجام دهند.

 

 

دیدگاه‌ها