کد خبر : 1731792 | 27 دی 1399 ساعت 17:22 | 93.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن مدنظر استقلال راهی النصر می شود

انتظار می رود تا ساعاتی دیگر جلال الدین ماشاریپوف به صورت رسمی قراردادش را با النصر امضا کند.

بازیکن مدنظر استقلال راهی النصر می شود

به گزارش "ورزش سه"، جلال الدین ماشاریپوف بازیکن تیم ملی ازبکستان و باشگاه پاختاکور طی ساعات پیش رو به صورت رسمی به تیم النصر عربستان خواهد پیوست و قراردادش را با این باشگاه امضا خواهد کرد.


ماشاریپوف در لیگ قهرمانان آسیا و در ترکیب پاختاکور بازی های خوبی را از خود به نمایش گذاشت و همین عامل باعث شد او مورد توجه بسیاری از باشگاه های عربی قرار بگیرد. هافبک تیم ملی ازبکستان توانست با تیمش راهی مرحله یک چهارم نهایی شود اما در دیدار با پرسپولیس با بدشانسی مواجه شد و در دقایق ابتدایی بازی به دلیل خطای خشن بر روی پای کمال کامیابی نیا از زمین مسابقه اخراج شد.


ماشاریپوف که در چندین مقطع به استقلال لینک شد و در صفحه رسمی خود در اینستاگرام نیز استوری هایی از عکس ادیت شده اش با لباس استقلال را منتشر و حتی بسیاری از خبرگزاری های ایران خبر از عقد قرارداد با این بازیکن برجسته دادند، ولی انتقال او به جمع آبی پوشان به سرانجام نرسید و او حالا در آستانه انتقال به لیگ حرفه ای عربستان قرار دارد.

 

1563117


رسانه سعودی اسپورت نوشته است که النصر پس از اخراج روی ویتوریا، هدایت تیمش را به آلن هووارت مربی تیم جوانانش سپرد و حالا آنها در آستانه عقد قرارداد با اولین خرید زمستانی خود هستند و این بازیکن کسی نیست جز جلال الدین ماشاریپوف هافبک تیم ملی ازبکستان و باشگاه پاختاکور تاشکند.


علاوه بر گزارشات رسانه ای در عربستان، روزنامه ازبکستانی " UPI UZ" نیز اعلام کرد که جلال الدین ماشاریپوف بازیکن باشگاه پاختاکور قبلاً با باشگاه النصر عربستان قراردادش را امضا کرده است و انتظار می رود این معامله در ساعات آینده به صورت رسمی از سوی دو باشگاه اعلام شود.

 

1563116


ماشاریپوف 27 ساله که فوتبالش را از رده های پایه پاختاکور آغاز کرده است، تنها یک سال و به صورت قرضی راهی لوکوموتیو شد و بقیه سالهای حرفه ایش را در لباس پاختاکور به میدان رفته است و در این مدت، 144 بار برای این تیم به میدان رفته و موفق شده است 29 گل به ثمر برساند و 51 پاس گل نیز بدهد. او 32 بار نیز برای تیم ملی ازبکستان به میدان رفته است و کاپیتان این تیم محسوب می شود.


النصر که پس از شکست برابر پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دچار بحران عجیبی شد و در قعر جدول لیگ عربستان جای گرفته بود، پس از روی کار آمدن آلن هوورات در سه بازی پیاپی در لیگ عربستان به پیروزی دست یافته و با جدایی از منطقه خطر، اکنون با 17 امتیاز در رده دهم جدول 16 تیمی عربستان قرار دارد و تا رده چهارم تنها 4 امتیاز اختلاف دارد.

دیدگاه‌ها