کد خبر : 1731802 | 27 دی 1399 ساعت 17:53 | 31K بازدید | 1 دیدگاه

آنتونیو کونته و تمجید بی سابقه از دشمن خونی اینتر

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر یوونتوس به شدت از این تیم تمجید کرد.

آنتونیو کونته و تمجید بی سابقه از دشمن خونی اینتر

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فرداشب در حساس‌ترین بازی هفته هجدهم سری آ میزبان یوونتوس خواهد بود؛ دیداری که همواره از حساسیت های بالایی برخوردار بوده و وضعیت کنونی جدول رده بندی باعث شده که اهمیت آن دو چندان شود.

 

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل یوونتوس گفت: " هر مسابقه ای بسیار مهم است و در واقع همه بازی ها سه امتیاز دارد. یوونتوس به یک مرجع در فوتبال ایتالیا تبدیل شده زیرا طی سال‌های اخیر بر آن سلطه کامل داشته است. وقتی می‌خواهید بفهمید یک تیم  در چه سطحی قرار دارد ناگزیر یوونتوس نقطه مرجعی برای مشخص شدن آن خواهد بود.

 

ما باید به حریفی احترام بگذاریم که 9 فصل پیاپی قهرمان سری آ شده و می خواهد این کار را در این فصل نیز انجام دهد. ما فقط می‌توانیم به یوونتوس به خاطر کارهایی که طی سال‌های اخیر انجام داده احترام بگذاریم. ما فصل گذشته فاصله را با آنها کاهش دادیم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند زیرا زمان هایی را به یاد می آورم که یووه 20 یا 25 امتیاز از رقبا پیش بود که این اصلا امر خوبی محسوب نمی شد."

 

 

1562376

 

 

کونته در ادامه گفت: " هیچ تیمی در ایتالیا نمی تواند این ادعا را داشته باشد که فاصله اش را با یوونتوس کم کرده است اما ما در حال نزدیک شدن به آن هستیم. آنها در خارج از زمین نیز خوب عمل کرده اند و بازیکنانی نظیر وستون مک کنی، آلوارو موراتا، دژان کولوسفسکی و فدریکو کیه زا را به خدمت گرفته اند.

 

ما باید از نظر ذهنیت و عزم و اراده بهتر شویم. این بچه ها به سختی تلاش می کنند تا از هر جنبه ای پیشرفت کنند."

 

استفاده از کریستین اریکسن در پست جدید: " من واقعیت‌ها را تایید می کنم.  اکنون باید از ظرفیت بالقوه تیم نهایت استفاده را ببریم. طبیعی است که هافبک با ویژگی‌های دفاعی مارسلو بروزوویچ در اختیار نداریم اما در تلاشیم تا بهترین بازده را از کریستین اریکسن بگیریم‌. اریکسن تاکنون در پست هافبک میانی بازی کرده و حالا در نقش بازیساز عمل می کند. داشتن بازیکنی که بتواند موقعیت های مختلف را پوشش دهد، مفید است."

 

 

1563125

دیدگاه‌ها