کد خبر : 1731814 | 27 دی 1399 ساعت 19:10 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان دورتموند و حمایت از ستاره مصدوم (عکس)

بازیکنان دورتموند هنگام گرم کردن با پیراهن‌هایی مشاهده شدند که تصویر اکسل ویتسل، ستاره مصدوم این تیم روی آن نقش بسته بود.

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند هفته گذشته  در یک مسابقه بسیار حساس مهمان تیم آماده لایپزیش بود و در نهایت موفق شد با ارائه یک نمایش خوب حریف خود را با نتیجه 3-1 شکست دهد تا روند خوب زنبور ها با سرمربی جدید شان یعنی ادین ترزیچ ادامه پیدا کند.

با این حال رقم خوردن یک اتفاق در آن مسابقه باعث شد که این پیروزی تا حدودی به کام دورتموندی ها تلخ شود؛ جایی که در دقیقه 30 بازی ستاره خط میانی دورتموند یعنی اکسل ویتسل روی یک برخورد به شدت دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد.

 

بعد از این اتفاق باشگاه دورتموند به مصدومیت اکسل ویتسل واکنش نشان داد و به شکل رسمی اعلام کرد که این ستاره بلژیکی با پارگی از ناحیه تاندون روبرو شده و برای مدت زمان طولانی از میادین دور خواهد بود؛ موضوعی که به سوژه ای برای بازیکنان دورتموند  تبدیل شد تا پیش از آغاز بازی امروزشان برابر ماینس به حمایت از اکسل ویتسل بپردازند و با پوشیدن پیراهن های منقش به تصویر این بازیکن آرزو کنند که او سریع تر بهبود پیدا کند.

 

 

1563145

 

1563144

دیدگاه‌ها