کد خبر : 1731818 | 27 دی 1399 ساعت 19:33 | 47.8K بازدید | 3 دیدگاه

پپه:

همه گفتند دیوانه ای که می خواهی به رئال مادرید بروی

پپه، ستاره سابق رئال مادرید صحبت های جالبی را در مورد این تیم انجام داده است.

همه گفتند دیوانه ای که می خواهی به رئال مادرید بروی

به گزارش "ورزش سه"، پپه 37 ساله آخرین سال های دوران فوتبال خود را پشت سر می‌گذارد. او در سال 2007 پورتو را به مقصد رئال مادرید ترک کرد و در ژانویه 2019 یک بار دیگر به این تیم بازگشت. البته مدافع پرتغالی در این بین یک دوره ناموفق را در بشیکتاش پشت سر گذاشت و پس از آن بود که راهی پورتو شد.

 

 

1563150

 

 

پپه در روزهای آغازین حضور خود در رئال مادرید دوران سختی را پشت سر گذاشت. مدافع پرتغالی در مصاحبه ای پیرامون این موضوع می گوید: " در سال سوم حضور در پورتو با این تیم قرارداد پنج ساله ای امضا کردم اما در آخر همان فصل رئال مادرید به من پیشنهاد داد. پیشنهادات دیگری نیز وجود داشت اما من رئال مادرید را انتخاب کرده بودم و به همین خاطر بسیاری مرا دیوانه خطاب می‌کردند. شرایط در رئال مادرید بسیار دشوار بود و همه معتقد بودند که این باشگاه قبرستان مدافعان میانی محسوب می‌شود."

 

پپه در ادامه گفت: "در آن مقطع رئال مادرید هنوز موفق به جذب جانشین فرناندو هیه رو نشده بود. بسیاری سعی کردند که نظر من را در مورد انتقال به رئال مادرید تغییر دهند اما خیلی واضح گفتم مگر رئال مادرید مرا نمی خواهد و پول این انتقال را پرداخت نمی‌کند؟ اگر اینگونه است سریع تر کارهای انتقال من به این تیم را انجام دهید.

 

 

1563149

 

 

فشار در رئال‌مادرید واقعاً بی رحمانه است. اگر در مسابقات پیروز شوید همه چیز خوب پیش می‌رود و در این تیم باقی می‌مانید اما در غیر اینصورت شرایط تغییر می کند. در این تیم همواره بازیکنی وجود دارد که به جای شما به میدان برود."

دیدگاه‌ها