کد خبر : 1731828 | 27 دی 1399 ساعت 20:08 | 65.7K بازدید | 4 دیدگاه

تصمیم قطعی ستاره لیورپول؛ انتقال به بارسا در تابستان

بر اساس ادعای میرر جورجینیو واینالدوم تصمیم قطعی خود را گرفته و می‌خواهد در تابستان راهی بارسلونا شود.

تصمیم قطعی ستاره لیورپول؛ انتقال به بارسا در تابستان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه در تابستان رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا انتخاب شد این هلندی علاقه زیادی برای به خدمت گرفتن هم وطنش یعنی جورجینیو واینالدوم نشان داد و حتی باشگاه کاتالانی نیز تلاش فراوانی برای جذب این بازیکن انجام داد اما او نهایتاً در آنفیلد ماندگار شد.

 

هافبک هلندی آخرین فصل قرارداد خود با قرمزهای آنفیلد را پشت سر می گذارد و با نزدیک شدن به پایان فصل شایعات درباره جدایی احتمالی او نیز قوت می گیرد. از طرفی گفته می شود که باشگاه بارسلونا هنوز هم اصلی ترین مشتری واینالدوم محسوب می شود. 

 

 

1551086

 

 

طی هفته‌های اخیر یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول بارها ابراز امیدواری کرده بود که جورجینیو واینالدوم نهایتا قرارداد خود را تمدید کند. همچنین گفته شد که قرمزهای آنفیلد چند پیشنهاد برای تمدید قرارداد این بازیکن ارائه داده اند اما هیچ پاسخی از سوی ستاره هلندی به آن ها داده نشد.

 

در همین ارتباط میرر در گزارشی مدعی شده که جیمی واینالدم تصمیم قطعی خود را اتخاذ کرده و نمی‌خواهد قراردادش را با لیورپول تمدید کند. این منبع انگلیسی ادعا می کند که او قصد دارد در تابستان راهی بارسلونا شود و زیر نظر رونالد کومان کار کند.

دیدگاه‌ها