کد خبر : 1731891 | 28 دی 1399 ساعت 10:56 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

انگیزه های بالای کم صبر ترین شاگرد برانکو

تقابل دوباره ساسان انصاری با تیم چهار هفته ای!

ساسان انصاری که پیش فصل لیگ شانزدهم را در اردوی قرمزهای پایتخت سپری کرده است انگیزه های بالایی برای رویارویی با این تیم دارد.

تقابل دوباره ساسان انصاری با تیم چهار هفته ای!

به گزارش ورزش سه، ساسان انصاری که در هر دو تیم قرمز پوش تهران و خوزستان بازی کرده است حالا انگیزه های بالایی برای تقابل با تیم تشنه پیروزی یحیی گلمحمدی دارد.

 

پرسپولیس مدل لیگ بیستم ضعف در گلزنی مهاجمانش نشان داده؛ شرایطی کاملا متفاوت با دورانی که ساسان انصاری لباس پرسپولیس را بر تن کرد. در آن فصل که سرخ ها مصمم شده بودند تا کار نیمه تمام خود را با قهرمانی تمام کنند، برانکو ترافیک شیرینی را در خط حمله تجربه میکرد. مهدی طارمی، علیپور  مهاجمان این تیم بودند و ساسان انصاری هم برای حضور در ترکیب 11 نفره تلاش میکرد.

 

انصاری را میتوان کم صبر ترین شاگرد برانکو نامید. کسی که با تفکرات این مربی و تمرینات سخت بدنسازی مارکو، بدنساز این تیم خود را آماده کرده بود.

 

1563257

 

ساسان چهار هفته بیشتر نیمکت نشینی را تاب نیاورد و دوبار هم با پیراهن این تیم به میدان رفت و پس از آن به خوزستان برگشت. انصاری در آن فصل بازی های خیره کننده ای از خود به نمایش گذاشت و 16 گل برای فولاد زد.

 

انصاری پس از آن پوشیدن پیرهن سپاهان و تراکتور را نیز تجربه کرد اما در هر دو تیم کم فروغ تر از بازیکنی که با مربی کروات پرسپولیسی ها آماده لیگ شده بود نشان داد!

انصاری و تیم چهار هفته ای اش، پرسپولیس هردو تشنه پیروزی هستند. یکی برای نزدیک شدن به بالای جدول و دیگری برای شروع دوباره گلزنی هایش.

دیدگاه‌ها