کد خبر : 1731897 | 28 دی 1399 ساعت 11:36 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

یزدانی: کشتی تیلور و باروز بار فنی نداشت!

احتمال رویارویی حسن و دیوید در ایتالیا

حسن یزدانی می گوید ممکن است همزمان با دیوید تیلور به تورنمنت ایتالیا اعزام شود.

احتمال رویارویی حسن و دیوید در ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، حسن یزدانی که در سال های اخیر با نمایش فوق العاده خود روی تشک همه علاقه مندان به کشتی در دنیا را به وجود آورده، این روزها مثل سایر آزادکاران در اردوهای تیم ملی خودش را برای المپیک آماده می کند.


قهرمان المپیک 2016 ریو درباره مبارزه اخیر تیلور و باروز، دو کشتی گیر آمریکایی گفت: من کشتی این دو قهرمان را دیدم، اما به نظرم زیاد بار فنی نداشت. این کشتی از نظر من تشریفاتی و تبلیغاتی بود. آمریکایی ها چنین مسابقاتی زیاد برگزار می کنند که در آن ها کری خوانی زیاد است، اما بیشتر برای زنده نگه داشتن کشتی در سراسر جهان این اتفاق رخ می دهد. 


وی درباره احتمال اعزامش به تورنمنت ایتالیا و رویارویی با دیوید تیلور عنوان کرد: من که از قبل هم گفتم تابع دستور کادرفنی هستم و هر جا لازم باشد کشتی می گیرم. اگر تیم آمریکا به ایتالیا اعزام شود و در وزن 86 کیلوگرم هم تیلور را بیاورد، کادرفنی طوری برنامه ریزی خواهد کرد که من هم در این مسابقات شرکت کنم. فدراسیون برنامه همه مسابقات را رصد می کند و بر اساس تصمیم کادرفنی مشخص می شود که ما در کدام مسابقات شرکت می کنیم. 


حسن یزدانی در پایان گفت: از مردم می خواهم که برای کشتی و خانواده کشتی دعا کنند تا انشاله کشتی گیران با خوشرنگ ترین مدال ها از المپیک توکیو بازگردند.

دیدگاه‌ها