کد خبر : 1731907 | 28 دی 1399 ساعت 13:07 | 83.1K بازدید | 11 دیدگاه

از احمد نوراللهی رضایت داریم؛

مطهری: پرسپولیس واقعی را فردا خواهید دید!

حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی با فولاد گفت که پرسپولیس واقعی رو از فردا خواهید دید.

مطهری: پرسپولیس واقعی را فردا خواهید دید!

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان صحبت هایش را با انتقاد از سازمان لیگ آغاز کرد: برنامه ریزی برای ما فشرده شد و این کار ما را سخت می‌کند. اما جای هیچ وقفه ای نیست و ما باید همیشه قوی و با صلابت کار کنیم و بتوانیم  به سمت قهرمانی حرکت کنیم. امیدوارم پرسپولیس واقعی را از این به بعد و از فردا ببینیم. از فردا استارت قهرمانی را خواهیم زد. از مسی پرسیدند که  این موفقیت ها را یک شبه به دست آوردی؟ گفت بله یک شبه به دست آوردم اما این شب 17 سال طول کشید! بنابراین این که پرسپولیس توانست چهار سال قهرمان شود، آدم های زیادی تلاش کردند از ارکان باشگاه تا کادرفنی و کادر پزشکی و... . امیدوارم جواب زحمات یک سال اخیر را بگیریم.

 

مطهری  افزود: به تیم خودمان تبریک میگویم به این دلیل که از دل تیم ما نفراتی به عنوان بهترین بازیکن در پست خودشان در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شده اند. به این انسجام و کار تیمی مان افتخار کرده و به این نفرات که در پست های خود بهترین شده اند تبریک می گویم.

 

وی افزود: ما پرسپولیس هستیم و نیاز داریم همیشه بهترین باشیم اما بدخواهانی داریم که طبیعت فوتبال است و در این یک سال به من ثابت شده برخی عوامل درونی و بیرونی بدخواه ما هستند اما باید به راهمان ادامه بدیم.باید محکم و استوار به راهمان ادامه بدهیم و به هدف خود برسیم. ما پرسپولیس هستیم که چهار دوره قهرمان لیگ برتر شده ایم و برای پنجمین بار باید این عنوان تکرار شود تا تیم ما ابدی شود.

 

مربی تیم پرسپولیس گفت: از مدیریت باشگاه و مسئولان هم می خواهم با توجه به اینکه تیم ما در هفته گذشته آرامش نداشت این امر را به پرسپولیس تزریق کنند تا با آرامش به هدف های بزرگ برسد.دوست دارم تصمیم های خوب و منطقی درباره تیم پرسپولیس اتخاذ شود.

 

1537095

 

مطهری تصریح کرد: فولاد تیم قابل احترام، هدفمند و بابرنامه ای است‌. با نگاهی به آمار ۱۱ گل زده آنها متوجه می شوید نزدیک به ۴۰ درصد این گل ها را از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسانده اند و به همین دلیل روی این ضربات برنامه دارند. نباید به فولاد ضربه ایستگاهی بدهیم و اگر هم این اتفاق رخ داد باید خوب حریف را کنترل کرده و در این زمینه تمرکز کامل داشته باشیم. فولاد تیمی جنگی و دونده  است اما ما هم پرسپولیس هستیم که بارها نشان داده ایم کارهای بزرگی انجام می دهیم. راه هایی که حریف ۷ گل دریافت کرده شناسایی کردیم و حتی روی دقایقی که فولاد گل خورده خیلی ریز تمرکز کرده ایم. این کار ایده های خوبی به ما داده است که امیدوارم از آنها استفاده کرده و نتیجه فردا را برای خودمان رقم بزنیم.

 

مربی تیم پرسپولیس گفت: همیشه دوست دارم صحبت فنی کنم اما برخی مواقع نیاز است درباره حواشی و برنامه ریزی فوتبال صحبت کنیم. برنامه مسابقات اعلام شد و کادر فنی ما همیشه از برنامه ریزی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال  تمکین می کنند اما با توجه به صحبت برخی مربیان این برنامه ریزی برای ما فشرده و کارمان تا حدی سخت شده است.

 

 با این وجود جای هیچ بهانه ای نیست و باید همیشه در همه حال قوی و باصلابت کار کنیم تا راه قهرمانی مان هموار شود اما توقع داشتیم سازمان لیگ با توجه به این صحبت ها این برنامه ریزی را انجام ندهد. در هر صورت این اتفاق رخ داده و ما تمکین می کنیم. البته قبلاً هم بچه های ما فوق العاده زحمت کشیده و خوب کار کردند اما امیدوارم از فردا برای قهرمانی استارت بزنیم.

دیدگاه‌ها